Beni Özle Olur Mu? - Berrin Karapınar | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Adı : Beni Özle Olur Mu?
Yazarı : Berrin Karapınar
Yayınevi : Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı : 207

Herkese merhaba! Uzuun bir aradan sonra yeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Daha önce de bahsettiğim gibi okulum çok yoğun ve bu sebepten kitap okuma vaktim kısıtlı oluyor. Karanlığın Külleri'nden sonra Uyumsuz Serisinin ikinci kitabı Kuralsız'ı okudum ama onun yorumunu girmeyeceğim, belki tüm seriyi okuduktan sonra toplu bir yorum girerim. Kuralsız'dan sonra Beni Özle Olur Mu? kitabını 1 gün gibi kısa bir sürede bitirdim ve onu yorumlayacağım. Neyse lafı fazla uzatmadan kitabın konusuyla yorumuma başlıyorum. :)


Kitabın konusu biraz doğaüstü. Firuze'nin 17.yaş gününde duyduğu bir erkek sesi ile hikayemiz başlıyor. Bu durumu çevresindekilere anlatır ama kimse ona inanmaz hatta deli olduğunu düşünür.
Firuze dayanamayıp ses ile konuşmaya başlar ve zamanla arkadaş olurlar. Artık bu duruma alışmıştır ama ses vücut bulmaya başlayınca olaylar farklı bir boyuta ulaşır. Sesin sahibi Cihan ve Firuze birbirine aşık olur. Ve bu aşk zorluklarla doludur.


Kitap zaten kısacık olduğu için daha fazla anlatırsam sorun olacağı için konusu kısaca böyle. Anlatım oldukça akıcıydı, başladığım andan itibaren kendimi olayların içindeymiş gibi hissettim. Konusunun doğaüstü olması da bu akıcılığı arttırmıştı. Kitaba aşk hikayesiymiş gibi başlamıştım ama bir yerden sonra polisiye olaylar da katılınca şaşırdım. Durgun kitapları sevmediğim için bu durum çok hoşuma gitti açıkçası. Anlatımda rahatsız olduğum durumlardan bahsedecek olursam, biraz yüzeyseldi. Bir de zaman atlamaları vardı ama bunlar belirtilmemişti. Kitabın içinde anlatılan olaylar kaç senede geçti algılayamadım düşünün. :) 
Olaylar Cihan ve Firuze'nin ağzından anlatılıyordu. Geçişlerin anlaşılması amacıyla farklı fontlar kullanılmıştı ama bu durum biraz karışıklığa sebep olmuştu. Bir de Cihan'ın ağzından anlatılan bölümler biraz az geldi bana. :) 
Kitabın kapak tasarımı çok güzeldi, içerikle de çok uyumluydu.Hele ki ayracına bayıldııımm! Yayınevi ayraç konusunda harikalar yaratıyor zaten ^_^  
Güzel vakit geçirmek için kısa zamanda okuyabileceğiniz bir kitap arıyorsanız "Beni Özle Olur Mu?" tam size göre derim. Yeni yorumlarda görüşmek üzere. Hoşça kalın! :)

Son olarak kitaba puanım : ❤❤❤❤

0 yorum:

Yorum Gönder