The Originals ~ Yükseliş - Julie Plec | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Orijinal Adı : The Originals #1 - The Rise
Yazarı : Julie Plec
Çevirmeni : Ebru Sürmeli
Yayınevi : GO! Kitap
Sayfa Sayısı : 304

"AİLE GÜÇTÜR."

Herkese merhaba! Yepyeni bir yorumla karşınızdayım. :)
The Originals dizisini severek takip ediyorum ve kitaplarının çevrilmesini çok istiyordum. Beklediğim bu güzel haberi Go Kitap verdi ve çok geçmeden raflardaki yerini aldı.Çıkar çıkmaz almayı düşünüyordum, çıkışı fuar dönemine denk gelmişti ve yayınevi fuara özel poster,ayraç,çanta vs. yaptırdığını duyurunca fuarı beklemeye koyuldum. Lakin fuar da vize dönemime denk geldiği için gidemedim ne yazık ki. O güzellikleri kaçırdım diye üzülüp ağlanırken Go Kitap yine harika bir haber verip internet sitesinden sipariş verilen kitapların yanında hediye edeceğini duyurdu. Tabi ki bu fırsatı kaçıramazdım. Hemen sipariş verdim ve okudum. Şimdi sıra yorumda. :)




İlk olarak kısa şekilde konusundan bahsedeyim; Köken vampirlerimiz Klaus,Elijah ve Rebekah , uzun zamandır vampir avcısı olan babalarından kaçmaktadır ve bu kaçış sırasında Yeni Dünya olarak nitelendirilen New Orleans'a gelirler. Burada bir düzen kurarak kaçışa son vermek isterler fakat New Orleans'ta yaşayan cadılar ve kurt adamlar bölgelerinde vampirlerin yaşamasını istememektedir. Üstelik çok yakında cadılar ve kurt adamlar arasında ittifak sağlayacak bir evlilik gerçekleşecektir. Fakat beklenmedik bir durum gerçekleşir ve Köken vampirimiz Klaus, müstakbel gelin adayı Vivianne'e aşık olur. Elijah ise kendilerini güvende hissedebilecekleri, düşmanlarından korunabilecekleri bir ev arayışındadır. Rebekah 'ya da bu güç savaşında destek kuvvet sağlamak için Fransız ordusunu ele geçirme görevi verilmiştir. 

Giriş kısmında belirttiğim gibi kitabımızın dizisi de var fakat herhangi bir bağlantısı yok. Diziyi izlemiyorum kitabı okursam anlamam gibi bir düşünceniz olmasın yani. :) 

Ben diziyi izlediğim için Kökenlerimizi tanıyorum. Fakat kitaptaki Klaus beni biraz şaşırttı. Sürekli düşmanlarını nasıl alt edeceğini düşünen daima farklı bir planı olup herkesi şaşırtan bir karakter tanırken, aşık olduğu kadından başka bir şey düşünmeyen ve umursamaz bir Klaus'la karşılaşmak ilginçti ama ben bu durumu sevdim. 


Favori Kökenim Elijah, her zaman ki gibi ailesini korumak için çabalıyordu.Asaletini bozmadan, savaşmaya gerek bile duymadan istediğini elde etme becerisine hayranım doğrusu. :) 

Rebekah ise çok duygusal bir karakter. Abilerini bırakıp gitmek istememesine karşın onların baskıcı tavırlarından kurtulmak ve hayatının aşkını bulup mutlu bir hayat sürmek istemektedir. Bu duygusal halleri başına kötü şeyler açsa da her şeyden sıyrılıp abilerinin yanındaki yerini alır. 


Konusuna değindiğim ve spoiler vermemek için fazla ayrıntıya giremiyorum ne yazık ki. Kitabımız serinin ilk kitabı olduğu için çok can alıcı bir yerde bitti. Devam kitaplarını merakla bekliyorum. Umarım Go Kitap bizi fazla bekletmez. :) Uzun lafın kısacası ben bu kitabı çok sevdim, kesinlikle tavsiye ederim. Hatta dizisini de tavsiye ederim. Şahsen ben bu yorumu yayınladıktan sonra gidip izleyeceğim. :)

Yeni bir kitap yorumuyla görüşmek üzere.Mutlu ve bol kitaplı zamanlarınız olsun. :)

0 yorum:

Yorum Gönder