Tutku Oyunları #2 - Yüzleşme | Aleatha Romig | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Özgün Adı : Truth
Yazarı : Aleatha Romig
Çevirmeni : Esra Çetin
Yayınevi : Arkadya Bitter
Sayfa Sayısı : 556
Seri : Tutku Oyunları #2

Herkese merhaba! 
Nasılsınız? Ben çok iyiyim, tatil sonunda başladı ve ben bolca kitap okuyabileceğim. Bundan harika bir şey olabilir mi? :) Tatil başlangıcımı çıkmasını sabırsızlıkla beklediğim bir kitabı okuyarak yaptım. Şimdi ise yorumuyla karşınızdayım! :)

Tutku Oyunları serisinin ilk kitabını yaklaşık 9 ay önce falan okumuştum ve yorumumu sizlerle paylaşmıştım. Kitap bittiği an "bana devam kitabını verin!" diyen biri olarak ikinci kitabın çıkmasını beklerken neler çektim bilemezsiniz. :))

Neyse ki Arkadya Bitter bizi daha fazla bekletmeden ikinci kitabı geçtiğimiz ay çıkardı. Aslına bakarsanız Yüzleşme ikinci kitabın tamamı değil de ilk bölümü olarak yayınladı. Yapılan duyurulara göre ikinci bölüm de çok yakında çıkacakmış. Her neyse lafı daha fazla uzatmadan yorumuma geçiyorum. :) 



İlk olarak karakterlere değinmek istiyorum. Claire, ilk kitaptakinin aksine ne istediğini bilen, güçlü, intikam peşinde koşan bir kadın. Bu halini daha çok sevdiğimi belirtmek isterim. 

Tutku Oyunları'nı okuyanların nefretini kazanan Anthony ise yine "tek patron benim, hep benim dediğim olacak!" havalarındaydı ama bu kitapta biraz pasif kaldı gibi geldi bana. Yaptıklarından dolayı pişmanlık mı duyuyor yoksa yeni planlar peşinde mi onu kestiremiyorum.. :)

İlk kitapta yer almayan bu kitapta eklenen karakterler Amber ve Harry'i de sevdim. İkisi de çok eğlenceli karakterler, özellikle Harry'nin olduğu bölümleri gülümseyerek okudum. Claire'e her zaman destek olmaları ise çok hoşuma gitti. Herkesin sahip olmayı isteyebileceği türden güçlü bir dostlukları var.
Sophia ve Derek çiftinin hikayemizdeki yerini tam olarak çözemesem de Anthony ile bağlantıları olduğunu düşünüyorum. Anthony'nin gazabına uğrayacakları için korkarak okudum fakat onların hikayesi çözüme ulaşamadı henüz. Devam kitabında bunu çözeceğimizi düşünüyorum. 

Kitap geçmiş ve günümüz şeklinde ilerliyor. Geçmişin anlatıldığı bölümlerde Anthony'nin geçmişi ve ailesi hakkında bilgiler veriliyor. Bunlar oldukça şaşırtıcı bilgilerdi. Okurken kafamda devamında neler olacak diye oluşturduğum fikirlerin sürekli değişmesine sebep oldu diyebilirim. Günümüzde geçen kısımlarda ise Sophia ve Derek çifti ile tanışırken, aynı zamanda Claire ve Anthony'nin yüzleşme anlarını okuyoruz. Bu yüzleşmeler benim düşündüğümün aksine oldukça sakin geçti. İki taraf adeta satranç oyunundaymış gibi birbirlerinin bir sonraki hamlesini düşünerek kendi hamlesini yaptı. Ve Claire öyle hamleler yaptı ki "Oh olsun sana Anthony!" dedim kendi kendime. :)
Yazarın anlatımı akıcı, kurgusu ise sıradanlıktan uzaktı bu yüzden kitabı severek okudum. Tek şikayetim sonu oldu. Bir kitap böyle bitirilir mi ama insaf! Biz nasıl bekleyeceğiz şimdi diyorum. Neyse ki Arkadya Bitter bizi çok bekletmeyeceğini duyurdu. :) 
Uzun lafın kısası ben bu seriyi herkeslere öneriyorum. Hazır devam kitapları da peş peşe çıkıyorken kaçırmadan okuyun.Yeni yorumlarda görüşmek üzere, hoşça kalın! :)

Tutku Oyunları kitap yorumum için tık tık.

0 yorum:

Yorum Gönder