Aşkın Kahramanı - Elif Yılmaz | Kitap Yorumu

, , No Comments


Kitabın Adı : Aşkın Kahramanı
Yazarı : Elif Yılmaz
Yayınevi : Mortena
Sayfa Sayısı : 368
Baskı Yılı : 2017

Merhabalar! :)
Elif Yılmaz'ın Aşkın Kahramanı isimli kitabı elime ulaştığında biraz merak etmiştim fakat o sıralar başka kitap okuduğum için başlayamamıştım.
İnstagramda Kübra'nın (Bir Otakunun Dünyası) paylaşımında görünce birlikte okumayı teklif ettim, daha sonra Nurhayat (Son Sayfası Hayat) da bize katılınca minik bir okuma etkinliği düzenleyelim dedik. Bugün etkinliğimizin son günüydü ve ben de yorumumu sizle paylaşmak için geldim. :)

İlk olarak konusundan birazcık bahsedeyim;
Feride Saraç, ailesinin düşmanı diyebileceğimiz bir ailenin oğluna aşık olmuştur. İlişkileri çok güzel giderken bir gün sevdiği adam onu karnındaki bebeği ile terk eder. Gururlu olan Feride kendi ayakları üzerinde durmaya karar verir.
 Girişte bunu okurken sonraki bölümde seneler sonrasını okuyoruz. Feride'nin bebeği Nihan'ın büyümüş, üniversite öğrencisi olmuş haliyle karşılaşıyoruz.
Babası o daha doğmadan önce çekip gittiği için sevgi ve aşka inancı kalmayan Nihan, değer verdiği tek insan olan annesine destek olmak amacıyla bir yandan da bir kafede çalışmaktadır. Ve bu iş onun aşka olan inancını yerine getirecek adamla tanışma fırsatı verecektir.


Baran, ah Baran!
Onun için ne desem az kalacak sanki. Böyle güzel seven adam olabilir mi ya? Kitabın başından sonuna kadar hayran kaldım kendisine... Hatta bir Baran da bana nasip et Allah'ım diye dua etmiş de olabilirim! :D
Aile şirketlerinde Ceo olan yakışıklımız, yakın arkadaşı Tolga'nın kafesinde çalışan genç kıza aşık olur ve onu görebilmek için her gün kafeye gelmeye başlar. ♥
Buradan sonrasını anlatırsam spoi olacağı için üstü kapalı bir şekilde anlatmaya çalışacağım. :)
Bu durum böyle devam ederken ikilinin hayatlarında istenmeyen şeyler yaşanır. Yaşanan olaylar onları daha da yakınlaştırırken, Feride'nin geçmişiyle ilgili bazı gelişmelerde yaşanır.
Konu olarak hüzünlü bir havası var gibi düşündürse de eğlenceli diyalogları ve aşkın saf halini hissettirmesiyle sizi üzmek yerine mutlulukla okumanızı sağlıyor.
Yazarımızın anlatım olarak sade sıkmayan bir dili var. Ufak tefek gizemlerle merakı canlı tutmayı sağlayarak akıcılığını desteklemişti.
Aşkın Kahramanı, Elif Yılmaz'ın kalemi ile tanışma kitabım oldu. Severek okuduğum için bu tanışıklığın devam edeceğini düşünüyorum. Ve sizlere bu güzel kitabı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Aşk hikayeleri seviyorsanız, Baran ve Nihan'ın hikayesi sizi muhakkak etkisi altına alacaktır. ♥

Kitabı etkinlik kapsamında 1 kişiye yazarından imzalı şekilde hediye edeceğiz. İnstagram kullananlar buraya tıklayarak katılabilir. Bugün katılım için son gün. :)


0 yorum:

Yorum Gönder