Günahkar (Yedi Günahkar #1) - S.L.Jennings | Kitap Yorumu | GKBT #29

, , No Comments

Kitabın Adı : Günahkar
Özgün Adı : Born Sinner
Yazarı : S.L.Jennings
Çevirmeni : Canan Eren
Yayınevi : Aspendos
Sayfa Sayısı : 446
Seri : Yedi Günahkar (Seven Sinner) #1
Baskı Tarihi : Mart 2017


Herkese merhaba. :)
Dün yazarı hakkında bilgileri paylaştığım kitabımızın yorumuyla karşınızdayım.
Okumak için tık tık.

Okuyalı biraz zaman geçtiği için konusunu tam aktaramayacağımı düşündüğümden tanıtım bültenini ekliyorum. :)


Yirmi iki yıl önce annemin soğuk ve ıslak rahminden koparılıp Şikago’nun beton kucağına, pislik ve yoksulluğuna bırakıldım. İstatistiklere bakılırsa, bu sokaklarda, on sekiz yaşımdan sonrasını görmemem gerekirdi. 
 Ama kaderin bambaşka bir planı vardı. 
Tek bir amaç için doğmuştum: 
Yaşadığım dünyaya yıkım ve ölüm getirmek. 
Düşüncelerim saf güçtü benim. 
Sözlerim silahım olmuştu. 
 Kötülükten doğmuştum ama onlar Tanrı’nın lütfuyla beni kurtuluşa taşımaya çalıştılar. İlk yaptıkları ise beni öldürmeye çalışmaktı. Kendilerine ‘Yedili’ diyorlar. Onlar günahın ve kurtuluşun elçileri, zamanın başından beri korktuğumuz her şey onlar. Liderleri ise en ölümcül olanları. 
 O asla kaybetmez. 
Taviz vermez. 
Hepsinden önemlisi, fâni zayıflıklara yenik düşmez. 
Yani benimle tanışana kadar bu böyleydi. 
 “Bir milyon insanı kurtarmak için birini öldür.” 
Beni esir aldığında ilk söylediği buydu. 
Beni kollarının arasına aldığı andan itibaren aklına kazımaya çalıştığı şey, tam olarak buydu.


Fantastik türdeki kitapları ara sıra okuduğum için Günahkar'a beklentisiz bir şekilde başlamıştım. Tür ile tanışıklığımın az olmasından olsa gerek başlarda olayları ve karakterleri algılamakta zorlandım. Fakat düşmüş melekler -yeni adlarıyla iblisler- kendini tanıtmaya başlayınca kafamda bir şeyler oturdu ve kitap benim için akıcı bir hal aldı.  Daha önce ilgimi çekmese de bu kitabı okurken melekler/düşmüş melekler vs. gibi konularda araştırma yapma isteğim oluştu. Hatta okumaya ara verip kafama takılan şeyleri araştırdığım bile oldu. Bu sebeple benim için öğretici nitelikli bir okuma sağladı diyebilirim. 
Karakterlerden ısınamadığım tek kişi Eden'dı. Kızın tam olarak ne olduğunu algılayamadım.Bunun yanında çelişkili davranışlarda bulunması da biraz itici geldi bana. L. yani Lejyon ve Lilith dışındaki melekler, diğer doğaüstü yaratıklarında ne olduğunu tam olarak kestirememiş olsam da devam kitabında hepsi hakkında daha açık bilgiler edinebileceğimi düşünüyorum.
Kitabın sonu da çok önemli ve merak uyandırıcı bir yerde bitince ikinci kitap hemen çıksa da okusam diye düşüncelere girdim. Aspendos Yayınevi'nin söylediğine göre Eylül ayında ikinci kitap bizlerle buluşacakmış. Neyse ki çok bir şey kalmadı. :)
Fantastik türde, doğaüstü varlıkların çoğunun yer aldığı kitapları okumayı seviyorsanız bu kitap tam size göre. ♥




0 yorum:

Yorum Gönder