W - Two Worlds | Dizi Yorumu

, , No Comments

Dizinin Adı : W - Two Worlds
Tür :  Dram, Romantik, Fantastik
Yönetmen : Jung Dae-Yoon
Senarist : Song Jae-Jung
Yapım Yılı : 2016
Bölüm Sayısı : 16
Oyuncular : Lee Jong-Suk, Han Hyo-Joo, Jeong Eu-Gene, Lee Tae-Hwan, Lee Si-Un 



Merhabalar :)
Bu aralar çokça k-drama izliyorum fakat yaklaşık 1 aydır yorum yazmadığımı fark ettim. Yorum yazılacak diziler birikince instagram hesabımda sizlere sormaya karar verdim ve cevaplarda en çok istenen W dizisinin yorumunu yazmaya karar verdim. ♥

KONUSU

Oh Yeon-Joo'nun babası Güney Kore'de çok ünlü bir webtoonun çizeridir. Oh Sung-Moo (Oh Yeon-Joo'nun babası), W adındaki bu webtoonu bitirme kararı almıştır fakat işler planladığı gibi gitmez. Çünkü bu webtoon sadece kağıt üzerinde değildir. Karakterler dünyamız ile benzer özelliklere sahip paralel bir dünyada yaşamaktadır.  Ana karakterimiz Kang Chul, kendi iradesiyle webtoon dünyasını yönetmeye başlayınca paralel dünyalar arasında bir bağlantı oluşur ve Oh Yeon-Joo webtoon dünyasına geçiş yapar. Bu geçiş sonucu hem webtoondaki hem de dünyadaki işler karışır. Ve adeta bir savaş başlar. 




KARAKTERLER 



Lee Jong-Suk, webtoon dünyasındaki Kang Chul'u canlandırıyor. 18 yaşında katıldığı olimpiyatlarda atıcılık dalında altın madalya kazanan Kang Chul, bir gün eve geldiğinde tüm ailesinin öldürüldüğünü görür. Ailesinin kaybının üzerine bir de katil zanlısı olarak suçlanır. Hayatı gittikçe zorlaşan genç adamın artık tek bir yaşama sebebi vardır; Ailesini öldüren katili bulmak.
Yakışıklı olduğu kadar da zeki olan Kang Chul, hayatında bazı mantıksal eksiklikler olduğunu fark ettiğinde yaşanacak olayların fitilini ateşler. 


Han Hyo-Joo, asistan doktor ve webtoon çizerinin kızı olan Oh Yeon-Joo karakterine can veriyor. Babasının çizdiği webtoona çok bağlı olan kızımız, babasının kaybolduğu haberini alınca aramaya koyulur. Babasının evinde araştırma yaparken kendisini bir anda webtoon dünyasında bulur. 



Lee Tae-Hwan , Kang-Chul’un sağ kolu ve aynı zamanda yakın arkadaşı Seo Do-Yoon karakterini canlandırmaktadır. Dövüş sanatlarında uzman olan Seo Do-Yoon, Kang Chul gibi eski bir sporcudur.

Karakterlerin hepsine tek tek değinerek sizi sıkmak istemiyorum bu yüzden yorumuma geçiyorum. ^^

YORUMUM

Okuduğumuz kitapları ya da izlediğimiz dizi & filmleri çok beğendiğimizde keşke gerçek olsa diye en az 1 kere düşünmüşüzdür hepimiz. W dizisi "bu düşüncemiz gerçekleşse neler olurdu" sorusunu cevaplamak için çekilmiş gibi adeta. Düşünsenize bir kitap yazıyorsunuz ve karakterlerinizden biri katil. Bu katil canlanıp gelse, sizi tehdit ederek dünyayı istediği gibi değiştirse? Çok korkunç değil mi?
Kurgu olarak ciddi anlamda etkileyici bir dizi. Gizem unsurlarıyla beyninizi yakabilecek kapasiteye sahip. Romantik sahneleriyle de izleyicileri aksiyona boğmak yerine güzel bir denge kurmuşlardı. Aksiyon ve romantik türdeki kitap, dizi ya da filmlerin beni aşırı etkilediğini bilenleriniz vardır. W'da bu türde bir dizi olduğu için severek izledim ve favorilerim arasında yerini aldı. 
Çekimler konusunda çok titiz bir çalışma yapıldığı fark ediliyor. Webtoon dünyasının çizimleri ve gerçek dünyadaki karakterler neredeyse birebir aynıydı. Bu da ne kadar özenli bir yapıldığının kanıtıdır bence. 
Oyunculuklarda başarılıydı. Dizideki oyuncuların çoğunu ilk kez izledim ve çok sevdim. 
( Evet, evet, Lee Jong-Suk'u da ilk kez izledim. Ama o gülüşü gördükten sonra son olmayacağı konusunda sizi temin edebilirim! :D )

Bu tanıtım filmi diziyi çok güzel anlatmış bence; 



Gifsiz dizi yorumu olmaz elbette. :) ♥

UYARI; Aşırı Lee Jong-Suk yüklemesinden krize girebilirsiniz! :D :D

Diziyi izlerken ben;

***

*gözlerindenkalpçıkanemoji*

***
Göz kırpmaya çalışırken ben;

***

Göz kırpma vol-2

***

Sezen Aksu'dan Kaçın Kurası şarkısı arka fonda...

***

Gülüş. ♥

***

Böyle bir sahne yaşama duası. Amin! :D

***



Tatlı çift. ♥

***

Bu gif ise kardeşim ile benim aramda çokça yaşanan bir durumu yansıtıyor. :D



0 yorum:

Yorum Gönder