Ağustos Ayında Neler Yaptım? #2017

, , No Comments


Merhabalar!
Hepinize mutlu bayramlar. ♥
Bayram eşliğinde Eylül ayını karşılarken, ağustos ayında neler yaptığımı daha doğrusu okuduğum,izlediğim ve dinlediğim şeyleri sizinle paylaşmak istedim. :)



OKUDUKLARIM
 Ağustos ayında 9 kitap 6 çizgi roman okudum. Bunlar sırasıyla;
1) Hiçbir Şey Söyleme - Brad Parks | 4/5 ( yorumu için tık tık.)
2) Karmakarışık - Emma Chase | 4/5 ( yorumu için tık tık. )
3) Peri 2 - Öykü Odabaş | 4.5/5 ( yorumu için tık tık.)
4) Sevdiğim Tüm Erkeklere - Jenny Han | 5/5 (yorumu için tık tık.)
5) Kara Nehir - Ellen Marie Wiseman | 4/5 ( yorumu için tık tık.)
6) Elia İle Yolculuk - Zülfü Livaneli | 4/5
7) Buz Sıcağı - Fatih Murat Arsal | 4,5/5 (yorumu için tık tık.)
8) Olağanüstü Bir Gece - Stefan Zweig | 4/5
9) Wonder Woman Rebirth #1 | 3/5
10) Wonder Woman 2016 #1 | 3/5
11) Wonder Woman 2016 #2 | 3/5
12) Wonder Woman 2016 #3 | 3/5
13) Wonder Woman 2016 #4 | 4/5
14) Wonder Woman 2016 #5 | 3/5
15) Grapon Kağıtları - Didem Madak | 4/5

*****

İZLEDİKLERİM
Ağustos ayında 6 dizi, 1 film izledim. Sırasıyla;


1) Another Miss Oh | 3,5/5

***

2) W - Two Worlds | 5/5 ( yorumu için tık tık.)

***

3) You Came From Stars (My Love From Another Star) | 4/5

***

4) Descendants of the Sun | 5/5

***

5) Bride of the Water God ( bitmedi)

***

6) Uncontrollably Fond (bitmedi)

***


7) The Propasal (film) | 4/5

*****

DİNLEDİKLERİM


1) Bahadır Tatlıöz - Takvim
Bahadır Tatlıöz'ün sesini seviyorum, çıkan çoğu şarkısını dinlemişimdir. Takvim şarkısını Buray ve İlyas Yalçıntaş ile birlikte söyleyip kliplendirdiği için daha bir dikkatimi çekmişti. Bu sebeple ağustos ayı boyunca hunharca dinlediğim bir şarkı oldu.

***

2) Sung Hoon & Song Ji Eun - Same
Severek izlediğim k-dramalardan My Secret Romance'ın OST'u olan Same'i dizi boyunca severek dinlemiştim. Ağustos ayı boyunca da aklıma düştükçe dinledim. Tabi bunda şarkıyı başrol oyuncularının söylemesinin etkisi de yadsınamaz. :)
*My Secret Romance dizi yorumum için tık tık.
*** 

3) New Empire - A Little Braver
Uncontrollably Fond dizisini izlerken keşfettiğim bu şarkı unutulmazlarım arasına girecek gibi görünüyor. Çok etkileyici bir şarkı olmasının yanı sıra dizi ile çok uyumlu olduğunu düşünüyorum. 

***


4) New Empire - Across The Ocean
Ve yine Uncontrollably Fond ile keşfettiğim bir şarkı. Sanırım bu grubun tüm şarkılarını seveceğim. A Little Braver kadar etkilenmesem de bu şarkıyı da severek dinliyorum. :)

***
5) Ece Seçkin & Ozan Doğulu  - Sayın Seyirciler
Aslında ilk dinlediğimde saçma gelen bir şarkıydı. Hani bir şarkıyı sevmeseniz de dilinize takılırda dinleyene kadar kurtulamazsınız ya bu şarkı da öyle oldu ve itiraf ediyorum hunharca dinledim. :D

******
Ağustos ayında yaptıklarım bu şekildeydi. Eylül ayı biraz yoğun geçecek benim için bakalım bu ay neler yapacağım. Ay sonunda değerlendirmesini yaparız. :)
Yeni yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın. ♥

Temmuz ayında yaptıklarım için buraya tık tık. :)


0 yorum:

Yorum Gönder