Gizli Bahçe 1 / 2 - Kang Yi-Eul | Kitap Yorumu

, , 3 comments


Kitabın Adı : Gizli Bahçe 1-2
Özgün Adı : Secret Garden
Yazar : Kang Yi-Eul
Çevirmen : Derya Son
Yayınevi : Olimpos Yayınları
Sayfa Sayısı : 1.kitap 280 / 2.kitap 320
Baskı Yılı : 1.kitap Mart 2017 / 2.kitap Mayıs 2017
Seri : Secret Garden

Merhaba! :)
Yazılarımı takip edenler 1 senedir hunharca Kore dizisi izlediğimi biliyordur. Severek izlediğim dizilerin kitaplaştırılmış halleri dilimize çevrilince bir de okuyayım bakalım nasılmış diye düşündüm. Ve ilk olarak Secret Garden dizisinin Türkçe'ye çevrilmiş olan 2 kitaplık Gizli Bahçe serisini okudum. Instagram'da yaptığım anket sonucu oy çokluğu ile iki kitabı birlikte yorumlayacağım. :)


KONUSU
Cemiyetin ileri gelen ailelerinden birinin oğlu olan kibirli, ultra zengin ve bir o kadar da yakışıklı Kim Joo Won ve ailesini küçük yaşta kaybettiği için tek başına büyümüş ve hayatını idame ettirmek adına dublörlük yapan Gil Ra Im'in(kadın karakter) yolları tesadüfi bir şekilde kesişir.
Tahmin edeceğiniz üzere ikili arasında aşk başlar. Zorluklarla örülü bu ilişki onlar için yeterince dert olmuşken, bir nedenden ötürü ruhları değişir ve işler iyice sarpa sarar.
Başlarına gelen bu olaylardan kurtulup mutlu sona kavuşacaklar mı dersiniz?
Cevabı için kitaplarda ve dizisinde gizli ;)


YORUMUM
Zaman zaman hepimiz farklı güçlere sahip olmayı düşünmüşüzdür. Zihin okuma, ışınlanma vs. Peki ya ruhunuzun sevdiğiniz birinin bedenine girmesini istediğiniz oldu mu? Secret Garden'ın dizisini izlerken de kitabını okurken de böyle bir şey yaşasam nasıl olurdu acaba diye sık sık düşündüm. Sonuç olarak pek isteyeceğim bir durum olmadığına karar verdim. Siz bu konuda ne düşünürdünüz?
***
Secret Garden, izlerken konu olarak farklı gelmişti.Bu sebeple çok etkilenmiştim. Biraz zaman geçince özlediğimi fark ettim ve hasret gidermek için kitapları okudum. Konuyu bildiğim için oldukça akıcı bir şekilde ilerledi. Sevdiğim sahnelerin ne zaman geleceğini düşünerek heyecanlandım. ^^
Bazı ayrıntıların farklı olduğunu fark ettim. Bu durumun diziyi izleyenler için minik sürprizler olacağını düşünüyorum.
Ruh değişikliği olan kısımlarda biraz karmaşa olmuş, isimlerin altlarını çizerek bunun önüne geçilmeye çalışılmış fakat ben olayları bildiğim halde kafa karışıklığı yaşadım.
Severek okudum hatta karakterler ile aramdaki bağ daha da güçlendi. Bittiğinde sevdiğim insanlardan ayrılmışım gibi hissettim. Aklıma geldikçe açıp açıp okurum. ^^
"Diziyi izlemedim, okuyabilir miyim?" diye soracak olursanız öncelikle diziyi izleyip okumanızı tavsiye ederim. İzleyenler ise sormakla vakit kaybetmeden okusun derim ♥








3 yorum:

  1. Gifler çok hoşuma gitti :)
    Bu zamana kadar hiç kore dizisi de izlemedim koreli bir yazarın kitabını da okumadım. Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Eğer okursam sana bildireceğim en kısa sürede :) Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarda gifleri görmek hoşuma gittiği için ben de zaman zaman kullanıyorum, beğenmenize sevindim. :)
      Rica ederim, fikirlerinizi bekliyorum o halde. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Diziyi izlemiş biri olarak kitabını merak ediyordum 😊 kadın karakterin oyunculuğunu bu dizide çok sevmiştim

    YanıtlaSil