Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği

, , 3 comments

Herkese merhaba! ^^
Ben yine bir etkinlik ile geldim. Blog yazılarını incelerken sevgili Şule'nin seri kitaplar için başlattığı bu etkinliğe rastladım. Hem etkinlikleri sevdiğim için hem de elimde bir sürü seri kitap bulunduğundan bu etkinliğe katılmaya karar verdim. :)

İlk olarak size etkinlikten biraz bahsedeyim. 1 Ocak ile 20 Aralık arasında elimizde bulunan seri kitapları okuyacağız. Seriye baştan başlama gibi bir zorunluluğumuz yok. Daha önce okuduğunuz serilerin devam kitapları da sayılıyor. En çok kitabı okuyan arkadaşımıza Şule'nin hediyeleri olacakmış. 

Bu etkinlikte okuyacağım kitapları seçmek için kitaplığıma baktığımda neredeyse yarısını seri kitapların oluşturduğunu fark ettim. Hepsini okuyamayacağımdan dolayı etkinlik için bir kısmını seçtim. Listem ise şu şekilde;

1) Susan Ee - Meleğin Düşüşü Serisi (3 kitap)


Geçtiğimiz günlerde ilk kitabı Meleğin Düşüşü'nü okuyup yorumumu paylaşmıştım, devam etmeyi de istiyordum. Çok fazla ara vermeden bitireceğim. :)

2) Marie Lu - Efsane Serisi(3 kitap)


Çıktığı andan itibaren çok merak ettiğim bir seri. Hatta indirimdeyken kutulu setini almıştım fakat nedense okumak bir türlü nasip olmadı. Bu sene okumalıyım diye düşünüyordum, etkinlik bahanesiyle okuyacağım. :)

3) Kiera Cass - Selection Serisi (3 kitap)


İlk 3 kitabını geçen sene okumuştum. Kalan kitaplarını da etkinlik kapsamında okuyup seriye veda edeceğim.

4)Marissa Mayer - Ay Günlüğü Serisi (2 kitap)


Çıktığı andan beri merak ettiğim serilerden bir tanesi de Ay Günlüğü serisi. Okuoku indiriminden ilk 2 kitabını almıştım fakat devam kitaplarını henüz almadığım için başlamıyordum. Daha fazla bekletmemek adına bu serinin elimde olan kitaplarını okuma kararı aldım. :)

5) Selvi Atıcı - Kayıp Şehir Serisi (3 kitap)


Gitme ve Yarasa kitaplarını okuyup yazarlığına hayran olduğum ve kendisiyle de tanışma fırsatı bulduğum harika insan Selvi Atıcı'nın serisini de okuyup bitirme zamanım çoktan geldi de geçiyor.. :)

6) Zeliha Eren - BİS Serisi (Yemezler Güzelim)


BİS ajanlarının eğlenceli, bir o kadar da olaylı hikayesinin ilk iki kitabını okumuştum. Sıra 3. kitapta. :)

7) Meral Kır - Sancaktarlar Serisi (Aşkın Kokusunu Aldım)


Meral Kır, en sevdiğim tür olan aksiyon-romantik türünde harika kitaplar yazan bir yazar. Her kitabını severek okudum. Seri sona yaklaşıyor diye bekletiyordum ama kalemini özlediğim için daha fazla dayanamayacağım. :)

8) Mehmet Genç - Rotasız Seyyah Yol Hikayeleri 2


Instagram'da severek takip ettiğim Mehmet Genç'in gezilerinde yaşadığı olayları anlattığı Rotasız Seyyah Yol Hikayeleri serisinin ikinci kitabını okumasam olmazdı! :)

9) Emma Chase - Tangled Serisi (2 kitap)


İlk kitabı Karmakarışık'ı geçen sene okuduğum serinin devam kitaplarını okumayı düşündüğüm için etkinlik listeme de ekledim. :)

10) Kang Yi Eul - Gizli Bahçe Serisi
Geçtiğimiz günlerde okuyup bitirdiğim seri etkinlik tarihleri içerisinde okunduğu için listede de bulunsun istedim. Yorumumu merak edenler tık tık ♥

Oluşturduğum liste bu şekildeydi. Yeni çıkan kitaplara göre listeye eklemeler yapabilirim fakat başlangıç olarak okuduklarım dahil 21 kitap okuma hedefim var. Bakalım gerçekleştirebilecek miyim? :)

Sizde bu etkinliğe katılmak isterseniz detaylı bilgi için Şule'nin blogunu ziyaret edebilirsiniz. Tık tık ;)




3 yorum:

  1. Merhabalar :) Listeniz çok keyifli görünüyor. Ben de bir liste yaptım ancak henüz yayınlayamadım. Bu arada sizi mimledim, umarım bir sakıncası yoktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) teşekkür ederim, ben de sizin listenizi merak ettim. :) Öyle mii? Aksine memnun oldum, mim yazılarını çok seviyorum. Hemen bakacağım, çok teşekkürler. :)

      Sil