Mim : Sinema ve Ben

, , 8 comments


Merhabalar, yeni bir mim yazısı ile geldiim. ^^ 
İçimdeki Fısıltı tarafından mimlendim, kendisine teşekkür ediyorum. :)
Çok keyifli sorular olduğunu düşünüyorum, lafı fazla uzatmadan yanıtlarıma geçiyorum. Umarım sizde keyif alarak okursunuz. :)



1) Sinemada izlediğin ilk film?

Alacakaranlık(Twilight) serisinin bir filmiydi fakat hangisiydi hatırlayamadım. Kuzenimle gittiğimizi hatırlıyorum sadece :)


2. Film en güzel ....'de/da izlenir?

Tabii ki de sinemada. Diğer ortamlarda sinemadaki o atmosferi yakalayamıyorum, izleme zevkim bozulabiliyor. 

3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?

Olmazsa olmazım yok. :)

a. Tek başına mı, kalabalık mı?

Çoğunlukla birileriyle izlemeyi tercih ederim bu sebeple kalabalık. :)

b. Mısır mı cips mi?

Mısır. ^^

c. İki boyutlu mu üç boyutlu mu?

Üç boyutlu için kullanılan gözlükler beni rahatsız ediyor, dikkatim dağılıyor. Bu sebeple iki boyutlu! :)

d. AVM sineması mı sokak sineması mı?

Sokak sinemasında hiç izlemedim. Güzel bir deneyim olabilir. :)

e. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?

Fragmanı izlemek. Yorumlarda spoi yeme ihtimali olduğu için okumamayı tercih ediyorum. 

***

Vee benim mimlediğim kişiler;





8 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş.Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Harika bir röportaj olmuş Gizem Hanım. Tebrik ederim 😊

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel mim yapmışsın kuzuum :) Cevaplarında da yalnız yine aynı ben yaa dedim, mim için de cevaplamam kısa sürede gelicik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumun renkli ikiziysen demek :)) teşekkür ederim kuzuum ♥ cevaplarını merakla bekliyor olacağım :)

      Sil
  4. Güzel bir mim olmuş. Ben de mısır severim :)

    YanıtlaSil