Hayatımın Başrolü Olur Musun? - Duygu Özlem Yücel & Selim Çiprut | Kitap Yorumu

, , No Comments


Kitabın Adı : Hayatımın Başrolü Olur Musun?
Yazar(lar)ı : Duygu Özlem Yücel ve Selim Çiprut
Yayınevi : Dex Plus
Sayfa Sayısı : 356

Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben biraz yorgunum açıkçası.. Umarım sizler iyisinizdir. :) Finallerim dolayısıyla uzun süredir kitap okuyamamıştım, bu sebeple buralarda da yoktum. Ama tatlış bir kitap ve onun yorumuyla dönmüş bulunuyorum. 1 aylık tatilimde bolca kitap okuma planım var, inşallah bunu gerçekleştirebilirim. :) Lafı fazla uzatmadan kitap yorumuma geçmek istiyorum.

"Kerem oyuncudur, Tuvana cast direktörü,
Kerem sosyaldir, Tuvana asosyal,
Kerem aşık olmamaya yeminlidir,
Tuvana aşkı bulmaya;
Kerem'in en sevdiği film "Aşk Her Yerde"dir.
Tuvana'nınki de...

Bir gün oyuncu seçmelerinde karşılaşırlar.
Çünkü aşk oyun oynamayı sever.
Ve son sözü hep o söyler..."

Tuvana ve Kerem'in tanışmaları ve sonrasında yaşadıkları olaylar oldukça eğlenceliydi. Çok komik diyaloglar vardı, hele ki iç sesleriyle olanlar okurken bolca gülmeme sebep oldu.:) 

Kitaptaki her karakteri ayrı ayrı sevdiğimi de belirtmek isterim. Hepsi o kadar doğal, o kadar hayatın içindendi ki okurken hiç yapmacıklık hissetmedim. Karakter olarak birbirlerine zıt olmalarına rağmen birbiriyle olan arkadaşlıkları çok sağlamdı. Çoğunlukla atışmalarına rağmen birinin ihtiyacı olduğunda hepsi birden yardıma koşmalarını, hep bir arada olmalarını çok sevdim.


Bölüm başlarında yer alan çizimlerde oldukça keyifliydi. Sizin için birkaç tanesini ekledim. :)

Genel olarak severek ve de eğlenerek okuduğum bir kitaptı.Okurken film izlermiş gibi hissettiğim zamanlar bile oldu diyebilirim. Sonu biraz şaşırtıcıydı, bitti mi yani deyip sayfaları çevirdiğim doğrudur. :) Klişe olmaması açısından iyi bir şeydi ama ben devamını bekliyorum bu kitap böyle bitmemeli, bitemez!! :)
Romantik komedi tarzında kitapları seviyorsanız bu kitabı kesinlikle okuyun derim. 

Yeni kitap yorumlarında görüşmek üzere. Sevgiyle ve kitaplarla kalın :) 


0 yorum:

Yorum Gönder