Beni Aşka İnandır - Laura Kaye | Kitap Yorumu | GKBT #1

, , 2 comments

Kitabın Orijinal Adı : One Night With A Hero
Yazarı : Laura Kaye
Çevirmeni : Hatice Gökçe Üstündağ
Yayınevi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı : 303

Herkese merhaba! Geveze Kalemler'in ilk blog turu devam ediyorken bugün yorum sırası bende.  :)

Kitabımızın ön okuması için tık tık :)
Yazarımız hakkında yaptığım tanıtım yazısını okumak için tıklayınız ;)
Kitabımızı kazanma şansı için facebook sayfamıza buyrunuz :)

Kitabımızın konusundan kısaca bahsedecek olursam; 
Brady, çocukluğunda babasıyla yaşadığı zor zamanlardan dolayı kendini suçlayan ve bu durum sebebiyle aile kurmak yerine tek gecelik ilişkiler tercih eden bir donanma askeridir.
Joss ise yalnız başına büyümüş bir kadındır. Tek bir isteği vardır; evlenip çocuk sahibi olarak hayalini kurduğu aileye kavuşmak
Birbirine benzeyen ama bir o kadar da farklı olan bu ikilinin bir gün yolları kesişir ve ne kadar kaçsalar da aşk peşlerini bırakmayacaktır. 

Kitabın sayfa sayısı az olmasına rağmen içeriğinin dolu dolu olduğunu düşünüyorum. Birçok konu bir arada ve güzel bir şekilde ele alınmıştı. Bir çocuğun yaşantısının ileri ki dönemde nasıl bir yetişkin olacağını etkilediğini, aile bağlarını, arkadaşlık ilişkilerini ve aşkı bir arada bulabileceğiniz türden bir kitap "Beni Aşka İnandır". :)

Kitaptaki karakterleri genel olarak sevdim. Brady geçmişinde yaşadığı olaylar sebebiyle kafa karışıklıkları yaşasa da ona çok kızamadım fakat Joss'a yaptığı bir davranışta bu fikrimi biraz değiştirdi açıkçası. Buradan gerisini anlatırsam büyük bir spoiler olur o yüzden sustuuum. :)
Joss ise aykırı görünüşü ve tavırlarıyla kendini sert göstererek korumaya çalışsa da çok sevecen  ve tabiri caizse pamuk gibi kalbe sahip bir insan.

Kitabın içeriği haricinde kapak ve iç tasarımını da çok sevdim, çok şirindi. Sizler için birkaç görsel ekledim.Ben severek okudum, sizin de seveceğinizi düşünüyor ve tavsiye ediyorum. 
Bizi takip etmeyi unutmayın, kitaplarla kalın! :)



2 yorum:

  1. kitap cinsel içeriklimi acaba ben de konusunu beğendim ama böyleyse almayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği demeyelim de sahne olarak vardı. Tabi alıp almama kararı sizindir.

      Sil