Linda Howard - Zamansız Fırtına | Kitap Yorumu | GKBT #4

, , No Comments


Otuzlu yaşlarında, kötü bir evliliği geride bırakmış bir kadın ile ordudaki görevinden ayrılmış, içine kapanık, sert ve çekici bir adamın yolları aynı kasabada av rehberliği yapan iki rakip olarak kesişir. Her şey Angie'nin, müşterilerini götürdüğü av sırasında görmemesi gereken bir cinayete tanık olmasıyla başlar. Genç kadın artık dolu bir silahın yanlış tarafındadır, onu bu beladan kurtaracak tek kişi ise rakibi Dare'dir. Kör edici fırtına patlak verdiğinde olaylar tahmin edilemez bir hızla gelişir. Tehlikenin doruklarına ulaşan bu kaçma kovalamaca, iki rakibi beklenmedik bir sona doğru sürükleyecektir. Gölge Kadın, Gözyaşlarını Sildiğim Gün ve Aşk Tuzağı'yla okurları kendine bağlayan Linda Howard, ateşli duygularıyla savaşmak zorunda kalan karakterleriyle tutkulu bir maceraya daha imza atıyor.

"Dikkat çekici bir hikâye... Romantik gerilim söz konusu olduğunda Linda Howard'ın romanlarından daha iyisini bulmak zor."
-Romance Reader-

"Baştan çıkartıcı bir hayatta kalma hikâyesi. Dur durak bilmeyen bir roman."
-Book Reporter-

"Romantik gerilime vurulan sağlam bir mühür. Kalp atışlarınızı hızlandıracak, güçlü bir mizaha sahip, ateşli bir roman."
-RT Book Reviews-

"Zamansız Fırtına, macerayı ve keskin virajları seven okurlar için tadına doyulmaz bir roman."
-Fresh Fiction-


Herkese merhabalar! Gevezeler olarak yeni tur kitabımız Linda Howard'ın Zamansız Fırtına kitabına.
Bu kitap benim yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitap romantik polisiye tarzında bir kitap ki polisiye çok sevmiyorum diyen birileri için bile kolaylıkla okunabilecek bir kitap. Kitabın konusunu birazcık benim de anlatmam gerekirse, Angie kötü evliliği sonucunda erkeklere karşı kendine kesin sınırlar çizmiş bir kadın. Dare ise ordudaki işinden ayrılıp Angie ile aynı kasabaya gelen yakışıklı mı yakışıklı aynı zamanda Angie rakip olan erkek karakterimiz.
***
  Dare'in Angie rakip olmasıyla birlikte Angie 'nin işleri kötüye gitmeye başlar ve bütün olay bundan sonra kitaptaki olaylar filizlenmeye başlar. Angie gittiği bir av sırasında birinin ölümüne, cinayete tanık olur. Bilmemesi gerek şeyler gördüğü için artık katil için açık bir hedef haline gelmiştir. Onu bütün bu şeylerden kurtaracak kişi ise Dare'den başka biri değildir. Dare ve Angie 'nin aşkı içinde korkutucu, katille dolu bir maceraya hazır mısınız?
****
Yazarın kalemine gelirsek, oldukça akıcı ve bir sonraki sayfada merak ettiğiniz olaylarla bezeli bir kitap. Angie çok güçlü ve kendinden taviz vermeyen bir karakter onun yerinde ben olsaydım bu kadar güçlü olabilir miydim.. Sanmıyorum. Yazarın böyle bir karakter yazmasına açıkçası sevindim çünkü okuduğum çoğu kitapta kadın karakterler genelde kendinden taviz verip salak kelimesini karşılayacak düzeyde okuyanı gıcık ediyorlar.  Neyse kitap ve yazarın kalemi genel olarak güzeldi. Bence şans vermelisiniz diyor ve yeni bir yorumda görüşürüz diyorum! :)  

0 yorum:

Yorum Gönder