Seher Vakti - Nur Ötken | Tur Takvimi & Çekiliş Duyurusu + Kitap Yorumu | GKBT #7

, , No Comments

Herkese merhaba! :)
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben sınavlarla boğuşmamın verdiği sıkıntıyı saymazsak çok iyiyim çünkü Geveze Kalemler'in 7. blog turu bugün başladı ve ben size tur takvimimizden bahsetmek için sizlerleyim. Turumuz 1-5 haziran tarihleri arasında gerçekleşecek. Takvimimiz ise şu şekilde;



1. Gün Tur Takvimi & Çekiliş Duyurusu + Yorum || Bendeniz -> Mor Düşler Kitaplığı 2. Gün Kitap & Yazar Tanıtımı + Yorum || Elsa'nın Kitaplığı 3. Gün Karakter Tanıtımı & Müzik + Yorum || Rabi'nin Güncesi Yazarın Yazdığı Diğer Hikayeler || Son Sayfası "Hayat" 4. Gün Röportaj || Gonca'nın Kitaplığı Yorum || Son Sayfası "Hayat" 5. Gün Alıntılar + Yorum || Gonca'nın Kitaplığı


Turumuzda facebook ve instagram üzerinden toplamda 2 şanslı kişiye tur kitabımız Seher Vakti'ni hediye edeceğiz. Yarışmalarımıza katılıp turumuzu takip etmek için Geveze Kalemler(Facebook) ve Geveze Kalemler (İnstagram) sayfalarımıza davetlisiniz! :)



"Bilir misin? Duaların en kabul olduğu vakitlerdenmiş seher vakti. Hani güneş daha doğmadan hemen öncesi... Aydınlıkla karanlığın hemen sınırı… Ne zifiri ne de her yer ışık. Senin gibi."

Hayata ve kendine öfkeli Seher ile gözü yaşlı küçük kız Nisa, yalnızların annesi olan bir kaldırımda tanışıp el ele çocukluk sokağından geçecekti. Ve orman yürekli Nasuh, sevda sokağında onlara eşlik ettiğinde, açığa çıkan sırların sapağında sınanacaktı kalpleri. Seher ve Nasuh'un seçimleri, bir Seher Vakti gibi ne zifiri ne de aydınlık olacaktı.
(Tanıtım Bülteninden)


Kitabın yorumuna gelecek olursam, öncelikle kapak tasarımı ve bölüm başlarında yer alan kuş figürleriyle birlikte yer alan alıntıları çok sevdiğimi belirtmek isterim.  Özellikle kapak tasarımı kitabın içeriğiyle çok uyumlu olmuş. 
Kitabı elime aldığımda ilk olarak arka kapak yazısını okudum ve o an "bu kitabı hemen okumalıyım!" diye düşündüm. :)
Daha ilk bölümden ne kadar akıcı bir kitap olduğunu anladım ve sınav haftam olmasına rağmen 100 sayfayı devirmeden elimden bırakamadım. Okurken Seher'in yürek burkan hikayesiyle hüzünlenirken, cesaretli halleri ve hazırcevaplığıyla yüzümde gülücükler oluştu. Seher'i genel olarak sevsem de bazı bölümlerde kendini korumak adına yaptığı saçma hareketlere kızmadım da diyemem. 
Nasuh'u da çok sevdim, geçmişinde yaşadığı zorluklara rağmen Seher gibi o da dimdik duruyor hayata karşı. Bu ikilinin yollarının kesişmesini sağlan küçük prenses Nisa ise tam bir sevimlilik abidesi. Özellikle Nisa'nın yer aldığı bölümleri okurken çok keyif aldım :)



Seher Vakti, yazar ile tanışma kitabım oldu ve devamı da gelecek, ilk kitabı Bir Yalnız Günebakan okuma listeme eklendi bile. Yazım tarzını genel olarak sevdim, çok akıcı bir anlatımı var. Fakat devrik cümleler çoğunlukta olduğu için okurken zaman zaman anlamakta zorlandığım kısımlar oldu. 
Kurgu da oldukça iyiydi, beklemediğim anlarda ortaya çıkan olaylar şaşırtsa da klişelikten uzak olması hoşuma gitti. Karakter isimlerinin farklı olması bile + puan benim gözümde. :)

Uzun lafın kısacası ben Seher Vakti kitabını severek ve büyük bir merakla okudum. Hatta bir sürü yerin altını çizdim, dönüp tekrar tekrar okuyabilmek için. Sizlere de kesinlikle tavsiyemdir! :)

0 yorum:

Yorum Gönder