The Originals ~ Düşüş - Julie Plec | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Özgün Adı : The Loss - The Originals #2
Yazarı : Julie Plec
Çevirmeni : Ebru Sürmeli 
Yayınevi : Go Kitap
Sayfa Sayısı : 280
Seri : The Originals #2

Merhaba! Hepinize mutlu pazarlar. :) 
Tatil benim için verimli geçiyor. Düşündüğüm kadar hızlı okuyamasam da kitap okuma oranım arttı diyebilirim. Şu sıcaklardan kurtulsak daha bir artacak ama neyse çenem düşmeden yoruma geçsem iyi olacak sanırım. :)



Beni tanıyanlar The Originals(aslında Elijah!) hayranlığımı bilir. :D Dizisini severek izliyordum. Kitapları da dilimize çevrilmeye başlayınca ben de bir mutluluk bir mutluluk sormayın! :)) İlk kitabı okuyalı 6 ay kadar oluyor. Bu uzuuun aradan sonra ikinci kitabı okuyabildim. :)


Her zaman ki gibi ilk olarak kapağından bahsetmek istiyorum. Öncelikle kapak renginin mor olması sevmem için ilk nedeni oluştururken Elijah'ın kapakta yer alması bu durumu ikiye katlıyor! :)

Konusundan bahsedeceğim ama ilk kitabı okumadıysanız sizin için spoiler olabilir, okumayı burada bırakabilirsiniz. :)
İlk kitabın sonunda Klaus, sevdiği kadını kaybetmişti hatırlarsanız. Bu kayıp onu oldukça etkiliyor ve onu tekrar hayata döndürme için arayışlara girmesine sebep oluyor. Rebekah da yaşadığı kayıptan dolayı kötü hissettiğinden aileyi ve New Orleans'ı toparlamak Elijah'a kalmıştır. Klaus, Vivianne'ı geri getirmek için bir cadı ile anlaşmaya giriyor fakat bilmediği bir şey var ki cadı onlar için hain planlar peşindedir. 

Karakterler ise beni oldukça şaşırttı. Özellikle Klaus, dizide izlediğimiz halinden eser yok. Aptal aşık hallerinde dolaşırken kimseyi ve yaşanan olayları hiç umursamaması beni sinir etti. Bütün uyarılara rağmen bildiğini okuması karşısında "Klaus kendine gel artık!" deyip durdum.
Rebekah ise Klaus'a göre daha güçlü, olan bitenin farkındaydı.Genelde duygusal olan kişi Rebekah olduğundan bu durum beni şaşırtmasına karşın sevindirdi de.
Kitabın en güçlü karakteri ise Elijah'tı.(Gerçekten öyleydi, sevdiğim için söylemiyorum bunu! :D) Hem şehri hem ailesini bir arada tutmaya çalışırken en mantıklı düşünen ve adımlarını ona göre atan kişiydi. 

Kitabın kurgusu çok şaşırtıcıydı. Kısacık kitapta o kadar olay oldu ki cidden şaşırıp kaldım. Anlatım da akıcı olduğundan kısa sürede bitirdim. Ve son kitap için beklemeye başladım bile. Umarım Go Kitap bizi çok bekletmez diyorum. Sizde doğaüstü olayları anlatan bu tarz kitapları okumayı seviyorsanız The Originals serisini kesinlikle okuyun derim. :)

The Originals ~ Yükseliş kitap yorumu için tık tık. :)

0 yorum:

Yorum Gönder