Bazen Bahar - Melisa Kesmez | Kitap Yorumu

, , No Comments

Yazarı : Melisa Kesmez
Yayınevi : Sel Yayıncılık
Sayfa Sayısı : 110

Herkese merhaba! 
2016'nın unutulmaz kitaplarından bir tanesi olan Bazen Bahar'ın yorumuyla geldim bugün. Okuyalı biraz zaman geçse de bu güzel kitaptan sizlere kesinlikle bahsetmem gerektiğini düşündüm.

Melisa Kesmez, çok sevilen ve kısa sürede başarıya ulaşan Atları Bağlayın, Geceyi Burada Geçireceğiz'in ardından Bazen Bahar ile yeniden okur karşısında. Arzuları, korkuları, sevinçleri, kırgınlıkları, umutları; yazları, kışları ve baharlarıyla bir çocuk, bir kadın, bir kuşak, Kesmez'in üslubunu korurken derinleşen incelikli anlatısıyla sesine kavuşuyor. Ağır anneanne yorganlarının, muzun en önemli yenilik olduğu yılbaşı gecelerimizin, sevgiliye yazılan gönderilmemiş mektupların, değişen şehirlerin ve özlenen çocukluk bahçelerinin, iç sızlatan dostlukların, yarım kalmışlıkların, yeniden başlangıçların; bizi biz yapan değerli ayrıntıların arasından tohumlanan hikayeler. Hayat, bazen bahar... (Tanıtım Bülteninden)


Bazen Bahar, okumaya başladığım ilk anda etkiledi beni. Melisa Kesmez'in anlatımı sade olmasına rağmen öyle büyülüydü ki, hikayede geçen vapura binmiş ve o anne-kızın karşısında oturup o anları yaşamış gibi okudum satırları. Daha sonraki her bir öykü içinde geçerliydi bu durum. Kitapta bulunan 11 hikayenin hepsinde kendimden bir şeyler buldum. Kısacık bir kitap olsa da dolu doluydu. En çok etkilendiğim hikayeleri sayayım diye düşünürken hepsini listelediğimi fark ettim. :)
Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz kitabını da İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'nda edinmiştim. En kısa zaman da onu da okumayı planlıyorum. Umarım Melisa Kesmez'in yeni kitapları da bir an önce gelir de bu büyüleyici anlatımdan doya doya besleniriz. :) 
Hala okumadıysanız kesinlikle tavsiye ediyorum. ♥

Kitaba Puanım  : 5/5 ♥


0 yorum:

Yorum Gönder