Erkekler Başka Sever - Nermin Kılıçman | Kitap Yorumu

, , No Comments


Kitap Adı : Erkekler Başka Sever
Yazar : Nermin Kılıçman
Yayınevi : Mola Kitap
Sayfa Sayısı : 240

Herkese merhaba!
Kadın-erkek ilişkileri üzerine yazılmış bir kitap olan ve ismiyle beni kendisine çeken Erkekler Başka Sever'in yorumuyla karşınızdayım. :)




Duyguları, duygusallığı hep kadınlara yakıştırırız...

Erkeklerin duygusuz olduğunu düşünürüz çoğu zaman. Fakat neredeyse bütün şairler erkektir.
Belki de onlar duygularını içlerinde yaşadıkları için böyle düşünürüz. Hislerini dışa vuramamak erkeklerin duygusuz olduğunu mu gösterir? Yoksa toplumun onlara biçtiği rolü çok iyi oynadıklarını mı?
Kim bilir; erkekler başka türlü seviyordur belki...
Aşka kapılarını kapatmış, kadınları yalnızca seks objesi olarak gören bir erkek ve erkeklerin sevebileceğine inanmayan bir kadın, birbirine aşık olabilir mi?
Kâh eğleneceğiniz, kâh şapkanızı önünüze alıp düşüneceğiniz, fakat mutlaka kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir kitap;
Erkekler başka sever
(Tanıtım Bülteninden)


Eşiyle yaşadığı sorunlar yüzünden evden uzaklaşıp tatile giden Akın, oturduğu bir çay bahçesinde Derya ile karşılaşır.
Gördüğü bu kadın ilgisini çekince onunla tanışmak ve konuşmak için çabalamaya başlar. Bu çabalar sonucunda Derya'nın bir yazar olduğunu öğrenince onun kitaplarını alıp okumaya başlar. Aynı zamanda aralarında arkadaşlık da oluşmuştur. Kitap genel olarak bu olaylardan oluşuyor fakat Akın ve Derya arasındaki bu ilişkinin yanı sıra, Akın'ın okuduğu kitaptan kısa hikayeler ile birçok kişinin hikayesini okumuş oluyorsunuz.
Kısacık bir kitap olmasına rağmen anlatım öylesine etkileyiciydi ki dolu dolu bir okuma oldu benim için. Kadın-erkek ilişkileri hakkında değişik bakış açıları edinmemi sağladı.
Yazarın anlatımı sade ve akıcı olmasının yanı sıra farkını da belli etmiş bana göre. Bir hikayenin içerisinde birden çok, farklı hikayenin anlatılmasının çok kolay bir şey olmadığını düşünmekle birlikte yazarın bu işi ustaca başardığını söylemek isterim.Tanıtım bülteninde de dendiği gibi bu hikayelerde herkesin kendinden bir parça bulacağını düşünüyorum. Bu kitap Nermin Kılıçman ile tanışma kitabım oldu, iyi ki de olmuş. Böyle bir kalem ile tanıştığım için memnun oldum. Ve diğer kitaplarını okuma listeme ekledim.
Sizlere de okumanızı tavsiye ederim. ♥


0 yorum:

Yorum Gönder