Bi'Kutu Mutluluk Çikolata Kutusu - Şubat 2017 #MorDüşlerden

, , 1 comment

Herkese merhaba! :)
Bu yazımda uzun süredir takip ettiğim ve sonunda alma şansına eriştiğim (aslında zorla kendime hediye ettirdiğim :D) Bi'Kutu Mutluluk'un Çikolata kutusunun sürpriz içeriğini paylaşmak istedim. ♥





Kutu zarar görmesin diye başka bir kutunun içerisinde gönderilmişti. Ben biraz hunharca açtığım için dışı zarar gördü o yüzden çekmedim. Kargo kutusunu açtığımda fotoğrafta da gördüğünüz üzere "TÜM İHTİYACIN OLAN BİRAZ ÇİKOLATA :)" yazısıyla karşılaştım ve "kesinlikle öyle!" dedim. Asıl kutunun üzerindeki sevimli çizim de çok hoşuma gitti.



Büyük bir merak ve heyecan ile asıl kutuyu açtığımda çikolata şeklinde baskısı olan bu ambalaj ile karşılaştım. Bu görüntü  ağzımın sulanmasına sebep oldu diyebilirim! :D



Kutudan ilk olarak üzerinde "Rich Chocolate" yazan bu sevimli kese çıktı. İçini açtığımda ise küçükken çok sevdiğim altın çikolataların günümüz versiyonu olan bu 1 TL şeklindeki sevimli çikolatalar ile karşılaştım. Keseyi hemen kullanmaya başladım fakat çikolatalara kıyamadığım için hala yemedim... :)



Daha sonra ise "Gülümse!" mottosu beni karşıladı. Ve onu dinleyip kocaman gülümsedim. :)
Yanı sıra çıkan üzerinden çikolata akan bu kalpli anahtarlığı görünce gözümden kalpler çıktı diyebilirim! ♥
Ve tabi ki onu da hemen kullanmaya başladım... :) 



Bu minik baloncuk şeklindeki yazılar da çok hoşuma gitti. Özellikle "yesem mi?" ve "düşünme ~YE!~" yazılı olanlar tam benlik diyebilirim. ♥
Bi'Mutlu Dergi ise ufacık olmasına rağmen dolu dolu içeriğe sahip. Sayfaları karıştırırken İtalyanca öğretmeye dayalı olan yazıyla karşılaşınca oturup biraz telaffuz çalışmaları yaptığımı da itiraf edeyim. ^.^



Kutunun sonlarına yaklaşırken bu sevimli kalıp ile karşılaştım. Mutfakla pek alakam olmasa da belki bir gün bu kalıp ile kaşık çikolatalar yapmayı deneyebilirim. ^.^



Kutudan son çıkan şey ise üzerinde "MUTLULUK yapımıdır" yazılı bu mutfak önlüğü oldu. Bu önlüğü görünce biraz şaşırdığımı itiraf etmek isterim. Pek benlik bir şey olmasa da ileride kullanırım belki belli olmaz.. :D 

Genel olarak içeriği sevsem de önceki kutular ile karşılaştırınca bu kutunun içeriği biraz az gibi geldi açıkçası. Çikolata kutusu olduğu için daha fazla çikolata beklemiştim ben halbuki.. :D
Yine de meraklı bekleyiş ve içeriği öğrenirken yaşadığım heyecan çok güzeldi. Adının hakkını verircesine mutluluk verdi.
Ben Bi'Kutu Mutluluk'u takibe devam edeceğim ilerleyen zamanlarda ilgimi çeken bir kutu daha olursa alıp tekrar sizlerle paylaşabilirim. ♥
Bu kutu hakkında sizin düşünceleriniz neler? Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. ^.^

Ayrıntılı bilgi için bikutumutluluk.com u ziyaret edebilirsiniz. 

Sevgiyle ve mutlulukla kalın. ♥






1 yorum:

  1. Gerçekten çok şirin bir kutuymuş :) İyi günlerde değil her gün kullan ^_^

    YanıtlaSil