Yarasa - Selvi Atıcı | Kitap Yorumu | GKBT #22

, , 2 comments

Yazarı : Selvi Atıcı
Yayınevi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı : 496
Basım Yılı : 2017

Herkese merhaba! :)
Geveze Kalemler olarak dur durak bilmeden kitap okuyup sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz. ♥
Yeni turumuzun konuğu Selvi Atıcı'nın yeni kitabı Yarasa...






Kod adı: Yarasa. 

 Gizli görevlerin aranan ismi. 

Dünyanın herhangi bir yerinde, herhangi bir işi kendine has yöntemleriyle halledebilir. 

Onun için imkânsız diye bir şey yoktur. 

Her işin altından kalkar. 

Bir kere göründüğü yere bir daha gitmez. Gitmez. Gitmezdi… 

Ta ki o gece tamamladığı gizli görevin ardından kafa dağıtmak için en sevdiği ritüeli gerçekleştirmek amacıyla o mekâna gidene kadar… 

O mekâna gidip Mavi’yle karşılaşana kadar… 

Mavi, bugüne kadar üstlendiği en zor görev olacaktı. Üstelik ilk defa, başarılı olacağı konusunda kendine duyduğu güveni, koyduğu yerde bulamıyordu. 

Yarasa’nın mavi gecesi, siyah gecelerinden daha uzun olacak gibiydi…


Selvi Atıcı, geç keşfettiğim ama çok sevdiğim yazarlardan bir tanesi. Bu sebeple Yarasa kitabını da merakla bekliyordum. Kitap hakkında hiçbir bilgim yoktu ama daha ilk sayfadan büyüsüne kapıldım. ^^
Ufacık bir şekilde konusuna değinecek olursam;
Uğur Karaca; nam-ı diğer Yarasa, gizli görevler için eğitim almış gizemli adamımız.
Mavi, küçük yaşta annesini kaybetmiş; bu ölümün ardından kendini işine adayan babasından ve arkadaşı Zuzu'dan başka kimsesi olmayan genç kızımız. Bir kulüpte organizatörlük yapmaktadır.
İkilimizin yolu da bu kulüpte kesişir. Tanışma sahnesi alışılmışın dışındaydı. Özellikle Yarasa'nın Mavi'ye taktığı lakabı okuduğumda kahkahalarla güldüm. :))
Yarasa, kaderin ördüğü ağlardan habersiz bir şekilde Mavi'nin hayatına dahil olur ve onu birçok kez kötü durumdan kurtarır.
***
Yarasa'ya gerçekleştirmesi için yeni bir görev verilir. Hayatını etkileyeceğini bilmeden bu görevi yerine getirir fakat sonrası ikilimiz için oldukça çetrefilli olacaktır.
Kitap ilerledikçe fark ediliyor ki kitabın kurgusu bu görev ile başlıyor. Ve okuyucunun şaşkınlık derecesini arttırarak devam ediyor. ^^

Selvi Atıcı, karakterleri öyle güzel yazıyor ki sevmemek imkansız bir durum. Yarasa'nın adam gibi adam halleri, aşkı, geçmişte yaşadıkları; Mavi'nin annesi ile ilgili bölümler, küçüklüğünde yaşadığı sorunlarının her birini okurken içinize içinize işliyor satırlar... 
Hele ki Yarasa'nın Mavi'ye olan aşkını hastalığa benzettiği bir kısım var ki hayranlıkla okudum, binlerce kez de okurum.
Sadece ana karakterler değil, Eyüp ve Levent ikilisini de oldukça sevdim. Kitabın eğlence kaynakları diyebilirim onlara...
Onların olduğu bölümleri okurken epey eğlendim. :)

Kitabın kurgusu tek kelimeyle "EFSANE"ydi. Her yeni bölümde biraz daha şaşırdım,heyecanlandım ve meraklandım. Aksiyon-romantik türün hakkını veren bu kitap türe olan sevgimi de arttırdı.
Öyle ki tekrar tekrar okumak isteyeceğim nadir kitaplardan bir tanesi oldu Yarasa... ♥

Selvi Atıcı'nın kalemiyle tanıştıysanız bu kitabı okumuş bile olabilirsiniz fakat hala okumayanlara ve yazarı yeni keşfedenlere gözüm kapalı öneririm.

Ben hala "Yarasa,Yarasa!" diye dolanırken sevgili yazarım Selvi Atıcı'ya sesleniyorum. Sen böyle güzel seven adamlar yazarken biz gerçek hayata nasıl döneriz? :)))






2 yorum:

  1. Nasıl özeniyorum böyle çok kitap okuyup yorumlayanların yazılarını yaz için bu kitabı da not aldım,
    sevgiler...

    YanıtlaSil