Esir Şarkılar Vadisi - Kimberley Freeman | Kitap Tanıtımı

, , 5 comments
Merhabalar ^^
Bugün beni çok sevindiren yeni bir kitap haberini sizinle paylaşmaya geldim. Kır Çiçeği Tepesi ile tanıştığım Kimberley Freeman, her yeni kitabıyla kalbimdeki saltanatını kesinleştirdi ve favori yazarım olarak baş köşeye oturdu. Her kitabında olduğu gibi Türkçe'ye çevrilen son kitabı Zümrüt Şelaleri'ni çıkar çıkmaz hemen okuyunca yaklaşık bir senedir yeni kitap hasretiyle yanıp tutuşuyordum.
Ta ki Arkadya Yayınları yeni kitap hazırlıklarını açıklayana kadar. Bu sefer hemen çıksa da alıp okusam evresine geçiş yaptım. :D 


 Kısacası hasretlik bitti yeni kitap geldi hanımlar, beyler! 
Sayfa sayısını görünce şu şekilde baktım ekrana; 😍😍😍 
Kitabıma kavuşup bağrıma basana kadar sizlerle bu güzel haberi paylaşmak istedim. Hala bu büyülü kalem ile tanışmadıysanız büyük kayıptasınız benden söylemesi. Sevdiğim bir şeyden bahsederken biraz çenem düşebiliyor ama n'apayım kendimi durduramıyorum. ^^ Ve şimdi susup sizi yeni kitabımız Esir Şarkılar Vadisi'nin tanıtımıyla baş başa bırakıyorum.♥ 





Kitabın Adı : Esir Şarkılar Vadisi 
Özgün Adı : Duet 
Yazar : Kimberley Freeman 
Çeviren : Esra Yüksel 
Yayınevi : Arkadya Yayınları 
Sayfa Sayısı : 816 
Baskı Tarihi : Mayıs 2017


Kalbin sol anahtarı suskun melodilerde gizlidir… 
 Hayallerine tutkuyla bağlanan iki kadın… Biri, küçük bir Alman kasabasında yaşayan Ellie Frankel. Tek hayali, operada sahne alıp o güzel sesini herkese duyurmak… Ancak bu hayalin, hırsa dönüşüp onu düzenbazlık, açgözlülük ve pişmanlıklarla dolu bir yola sürükleyeceğinin farkında değildir. Diğeri, Londra’nın kasvetli havasını şarkılarıyla değiştiren Penny Bright… Ancak söylediği duygu yüklü şarkılar önceki hayatını değiştirmeye yetmiyordur. Dahası uğradığı bir saldırı sonrası kendini korkunun ve sakinleştiricilerin pençesinde bulacaktır. 

 Tam yirmi yıl… Biri çaldığı bir hayatı yaşayacak ve hayatının aşkını sonsuza kadar kaybedecektir. Bir diğeri geçmişinden kurtulmaya çalışsa da karanlık anıları onu rahata eriştirmeyecektir. Ve her iki hayat da tek bir kişinin hırsına yenik düşecektir. 

 Öyle bir sır düşünün ki Londra’dan Avrupa operalarına uzansın, sizi Yunan Adaları’ndan Avustralya’nın çorak topraklarına götürsün. Ve öyle bir şarkı hayal edin ki son notaları, pişmanlıklarınız sizi köşeye sıkıştırdığında kalbinize umudu vadetsin… 

 Kimberley Freeman’ın muhteşem kaleminden dökülen Esir Şarkılar Vadisi ile sahip olduğumuz hayatı sorgulayacak, göz ardı ettiğimiz gerçek benliğimizi keşfetmenin önemini, yüreğe dokunan melodilerle anlayacaksınız…

***

Kimberley Freeman'dan okuduğum kitapların yorumlarını okumak için;
Kor Adası Deniz Feneri Koyu ve Zümrüt Şelaleri tıklayınız. ♥

5 yorum:

  1. yaz için okunacaklar listesi yapıyorum ekledim bu kitabı,
    tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım için teşekkürler, listeme ekledim.

    YanıtlaSil