Kitap Alışverişi | Mayıs - 2017 | #kocaelikitapfuarı #idefix #kitapyurdu

, , No Comments
Herkese merhaba! :)
Bu ay parça parça olsa da epey bir kitap aldım. Son kargomu beklerken uzun süredir alışveriş yazısı yazmadığımı fark ettim. Aldıklarımı topladım ve karşınızdayıımm! ^^


İlk olarak Kocaeli Kitap Fuarı'ndan aldıklarımla başlayayım. Geçen hafta pazar günü kardeşim ( Gonca'nın Dünyasından ) ile fuara gittik. Gittiğimizde fuar alanı sakin olduğundan standları gezmeye başladık.


İlk olarak gözümüze çarpan Ren Kitap standından ilk kitabı Kayıp Ruh Yitik Beden'i severek okuduğumuz Ayla Koca'nın yenisi Kayıp Kurban'ı aldık. Fiyatı 10 tl idi.


Yayın evleri indirim konusunda biraz cimri davrandığı için yönümüzü sahaflara çevirdik. Kitapları karıştırırken bu iki güzelliği rafta yan yana gördüm. Öykü Odabaş'ın kalemi ile son kitabı Peri'yle tanışıp çok sevdim. Dolayısıyla bu kitapları kaçırmak istemedim. Kitaplar 10'ar tl idi fakat yaptığım pazarlık sonucu 18 tl'ye aldım! (Öğrenci olmak bunu gerektirir! :D )


Kardeşimin isteği üzerine son olarak Metis Yayınları'nın standına uğradık. Didem Madak'ın bu 3 kitabı 20 tl'ye olunca Gonca hemen kaptı tabi! ^^

***

Sırada İdefix alışverişimiz var.



Bir önceki hafta İdefix hem 9.90 kampanyası hem de kargo bedava günü yapınca kendimizi durduramadık! 
Ephesus'un çok beğenilen ve bizim de çok merak ettiğimiz bu kitapları 9.90'dı yani almasak ayıp olurdu... :D
Kargo 5 gün içerisinde geldiği için hızlı olduğunu söyleyemeyeceğim. Kitaplardan birisinin temini gecikince kargo iki parça şeklinde gönderilmişti fakat bize ikisi aynı anda ulaştı.
Kitapların durumunu soracak olursanız ; 
Karmakarışık kitabının şömizinde ufak bir ezilme olmuş onun dışında kitaplarda herhangi bir hasar yok. :)

***
İdefix'i gören Kitapyurdu durur mu? 
O da patlattı 9.90 kampanyasını...

Severek okuduğumuz Selvi Atıcı'nın bizde olmayan kitaplarını 9.90'a görünce bir sepette Kitapyurdu'nda açıp eksiklerimizi tamamladık. 
Siparişi 24'ünde verdim, dün elime ulaştı.
Kalbim Sende Kalmış kitabının şömizinde de ufak bir ezilme olmuştu.
Bu ezilmelerin kargodan dolayı olduğunu düşünüp değişim yapmadım. Sonuçta yeniden gönderilen kitapta da aynı sorun olabilir, boşuna uğraşmak istemedim açıkçası.

***
İdefix ve Kitapyurdu'ndaki 9.90 kampanyası devam etmekte, istediğiniz kitaplar varsa bir göz atın derim. :)

BONUS 


Bana Anne Diyebilirsin ve Okulda Ajan Var kitapları ise yayınevinin hediyesi.

***

Kitapların hepsini okumak için sabırsızlanıyorum. Sizin aralarında okuduğunuz ya da okumak istediğiniz kitaplar var mı? Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. :)
Yeni bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.♥

Öykü Odabaş - Peri kitap yorumu için tık tık.♥
Selvi Atıcı - Yarasa kitap yorumu için tık tık.♥
Selvi Atıcı röportajı için tık tık.♥




0 yorum:

Yorum Gönder