Bu Aralar Neler Dinliyorum? #müzik

, , No Comments

Merhabalar!
Bloguma farklı içeriklerde yazılar yazma kararımdan sonra dizi yorumları ile başlamıştım. Başka neler yazabilirim diye düşünürken son zamanlarda sarıp sarıp dinlediğim favori şarkılarımı sizlerle paylaşma fikri geldi aklıma. Umarım ilginizi çeker. ♥


1) Sezen Aksu - Manifesto
İlk olarak minik serçe Sezen Aksu ile başlayayım. Biraz Pop Biraz Sezen albümü çıktığı anda keşfedip dinlesem de kliplendirilmesinden sonra dinleme oranım daha bir arttı. Klibi de epey farklı olmuş bence, sevdim. ^^

***


2) K.A.R.D - Rumor
İkinci şarkı ise yeni merak saldığım K-Pop'dan. Bu şarkıyı dinlemem de kardeşimin (Gonca'nın Dünyası) etkisi çok büyük. Evde her dakika dinlediği için yeter artık desem de bilinçaltıma öyle güzel işlemiş ki, evin içerisinde "du ga giressoooo!!" falan diye dolanmaya başlamıştım. :D
Sonrası malum, hunharca dinleme aşaması!
Şarkının klibi ise LG markasına ait bir telefonla çekilmiş, bana çok ilginç gelmişti. Bu bilgiyi de sizinle paylaşmak istedim. :)

***

3) Boys Overs Flowers OST
Geçtiğimiz haftalarda izleyip bitirdiğim Boys Over Flowers dizisinin OST'larını dinlemesem eksik kalırdı elbette! :D
Dizide çalan tüm müzikleri sevsem de; Starlight Tears, Paradise, Stand By Me ve My Girl favorilerim. ♥

***


4) Yonghwa - You've Fallen For Me
Heartstrings adlı dizinin OST'undan olan bu şarkısıyı yine Gonca sayesinde dinleyip evin içinde "Banhaesseo Banhaesseo" diye dolaşmaya başlayınca hunharca dinlenenler listeme girdi. 

***


5) BTS - Not Today
 Listemin son şarkısı ise yine Gonca'nın keşfi. :D
Klibi izleyip grubun dans performansına hayran kalınca bana da muhakkak izlemelisin dedi. Açıp izlediğim an ben de en az onun kadar hayran kaldım. Koreografi tek kelimeyle harika olmuş!
Müzik kıpır kıpır olduğu için sizi de hemen etkisine alıyor. Şarkı sözleri de çok anlamlı. Bakmanızı öneririm. ^^

***
Son zamanlarda sürekli dinlediğim şarkılar bunlardı. Bu şarkılardan dinleyip sevdikleriniz var mı? veyahut "muhakkak dinlemelisin!" deyip önerebileceğiniz şarkılar varsa bana yazın. Yeni şarkılar keşfetmeyi çok seviyorum ve sizlerle bir şeyler paylaşmak beni mutlu eder. :)
Sevgiyle kalın. ♥



0 yorum:

Yorum Gönder