Kusursuz Plan - Fatih Murat Arsal | Kitap Yorumu

, , 2 comments

Kitabın Adı : Kusursuz Plan
Yazarı : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Sayfa Sayısı : 496
Baskı Yılı : 2015
Seri : Zoraki Gelin #2



Kitaplarında yer alan uyarıların gerçekliğini kanıtlarcasına bağımlılık yapan yazar Fatih Murat Arsal'ın okumadığım tek kitabı olan Kusursuz Plan'ı da okumanın mutluluğunu yaşıyorum. ^^

KONUSU

Tüm ışıldayan güzelliğine rağmen, o da aldatılabilirdi! İncitilebilirdi! Kalbi kırılabilirdi! Ama gururu yüzünden asla altta kalamazdı! Sevdiği erkeği elde etmek için garip bir plan yaptı. Planı kusursuz olmalıydı. Öyle de oldu! Gerçek niyetini kimse anlayamadı. Amacına erişebilmek için parasını, dayanılmaz güzelliğini, şaşırtan zekâsını ve çekici vücudunu ortaya koydu. 
 Bundan daha iyi plan olur muydu? Bir de duygularını ve arzularını gizleyebilseydi! Hain planların bile eğlenceli olabileceği, nefes kesen tutkunun elle tutulabilir olduğu bir FMArsal romanı daha! 

YORUMUM

FMArsal kitaplarında benzer konular işlese de okuyucuyu şaşırtmayı başarıyor. Kusursuz Plan'da benim için böyle oldu.
Ebru, soğuk görüntüsünün arkasına gizlenen, yalnızlığına sığınak arayan genç ve güzel kadındır. Sevgilisi Yakup, onun buzlarını kırıp yaklaşmayı başaran sayılı kişilerden olmuştur fakat Ebru'yu aldatma gibi bir gaflete düşünce olanlar olur. Ve buzlar kraliçesi Ebru, planlarını devreye sokar. Öyle kusursuz bir plan yapmalıdır ki sevdiği adamı elde edebilsin. Aldatıldığını öğrendiği gece yanında yer alan yabancı ama oldukça çekici ve yakışıklı bir adam olan Selim de bu plana dahil olacaktır.
Ebru,zeki ve kendi ayakları üzerinde duran bir kadın olsa da kitap boyunca yanlış anlaşılmalar yüzünden yaptığı saçma sapan şeyler sebebiyle tabiri caizse içimi şişirdi... 
Selim'in gizemli halleri merak içinde bırakırken tavırlarıyla kendine hayran bırakan FMArsal erkeklerinden oldu.
Tüm kitaplarını okuduğumu göz önüne alırsak yazarımızın yazım tarzını sevdiğimi söylememe gerek yoktur sanırım. Kitapları hacim olarak epey kalın olsa da akıcılığıyla bir gün gibi kısa sürede okunabilecek kapasitedeler. Bu kitapta beni tek sıkan şey Ebru'nun saçma sapan davranışları oldu açıkçası. Kızgınlıkla elimden bırakıp söylenmekten kitabı okuyamadığım zamanlar oldu. :D
FMArsal kitapları ile tanışmadıysanız yahut benim gibi Kusursuz Plan'ı okumakta geciktiyseniz ve Ebru'nun saçmalıklarını göz ardı edebilirim diyorsanız geç kalmadan bu kitabı okumalısınız. ♥



2 yorum:

  1. Yorum için teşekkürler. :) Aslında Ebru'nun saçma gibi görünen hareketleri bile bir planın parçasıydı. Daha en başta bunu belli edemezdim. O da belli etmemek için düşünmediği sözler söyledi, istemediği davranışlar yaptı. Hepsi kusursuz bir planın parçalarıydı. Diğer yandan, kalbi bir erkekle dolu bir kadının hemencecik başka bir erkeği sevdiğini itiraf etmesi de biraz fazla bir abartı olurdu. :) Beğenmene sevindim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurgu açısından böyle olması gerektiğinin farkındayım fakat okumadığım kitapların konularını çok araştırmadan okuyunca daha çok keyif alıyorum. Bu sebeple Kusursuz Plan'ı okurken gerçekleşecek olayları da tam olarak bilmediğimden karakterin tavırlarına sinir olmaktan kendimi alamadım. Bu yüzden yorumumda belirtmem gerektiğini düşündüm. :)
      Ben teşekkür ederim, yeni kitaplarınızı okumak için sabırsızlanıyorum. Sevgiler bizden. :)

      Sil