Safir - Lemariz M.A. | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Adı: Safir
Yazar : Lemariz M.A.
Yayınevi : Müptela
Sayfa Sayısı : 440
Baskı Yılı : 2017


Geçmişte aynı acıları yaşamış fakat farklı şekillerde hayatta kalmayı başaran Evangeline ve Brain'ın zorluklarla çevrilmiş hikayesi; Safir.
***
"Kafa koparan Brain" olarak nam salmış Brain, kralın emri üzerine "Saray Keçisi" Evangeline (kısaca Eva) ile evlenir. Bu evlilik sayesinde Altın Vadi'nin Lord ve Leydi'si olurlar fakat kralın bir şartı vardır. Eva'nın bir varis vermesi. Bu durum onlar için yeterince zorken, yeni evlerine gittiklerinde karşılaştıkları manzara ve sonrasında olacaklar hayatlarını daha da zorlaştırır.
İkisi içinde kralın emrinden öteye geçmeyen bu evlilik onlar için bir sürpriz hazırlamaktadır; Aşk.
Lakabının hakkını verircesine gaddar davranan Brain, hayatın hep acımasız yönünü görmüş. Sevginin nasıl bir duygu olduğunu bilmeden büyüyen adamın taşlaşmış kalbine sevgi tohumlarını atan Eva'nın safir rengi gözleri olur. Kitabın sonlarına dek gerçeklerden kaçıp odunluk yaparak sinirimi bozsa da klanını ve eşini koruyan savaşçı hallerini okurken keyif aldım.
Eva, yaşamdan soyutlanarak büyümüş olsa da kalbi iyilikle dolu, akıllı bir Leydi. Masumluğu ve zekasıyla ben dahil herkesi etkisi altına aldığı da bir gerçek. :)


Saray entrikalarıyla örülü olaylar zincirini okurken kötü karakterlere lanetler yağdırsam da severek okudum. Bu türe biraz yabancı olsam da Türk bir yazarın İskoçlar hakkında böyle güzel bir kitap yazmasını takdir ettim. Yabancı yazarları aratmayan üslubuyla beni şaşırtırken, historical türündeki kitapları okumaya teşvik etti diyebilirim. Yazarın kütüphanemde bulunan diğer kitaplarını okuma listemde ön sıralara çekerken, size de Safir'i tavsiye ederim. Bu türü sevenlerin de, benim gibi yeni başlayanların da keyifle okuyacağını düşünüyorum. ♥


0 yorum:

Yorum Gönder