Hayali Dünya | Mim

, , No Comments

Merhabalar ♥
Başlıktan da anlayacağınız üzere yeni bir mim yazısı ile geldim. :)
Gonca'nın Dünyasından beni Hayali Dünya mimi için davet etmişti. Ben de bu tarz etkinlikleri sevdiğim için hemen yapmak istedim.  Gonca'nın yanıtlarını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. 
Şimdi benim yanıtlarıma geçelim. Umarım keyif alarak okursunuz. ♥

Ve ben de Elmas Pırıltıları blogundan Elmas ablayı, Esra Nazenin Özdemir i ve okuyup yapmak isteyen herkesi mimliyorum! ♥



1) Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı? Varsa neresi olsun isterdiniz?

-Zor bir soru aslında. Ben ki severek okuduğum ve izlediğim her dünyaya gitme şansım olsa diye düşünen bir insanım. Aralarından seçim yapmak gerçekten zor. Genel bir cevap olarak güzelliklerle dolu ve her türlü kötülükten uzak bir dünyaya gidip kitaplarım ve sevdiklerimle orada kalmak isterdim. :)


2) Sevdiğiniz bir dizide veya filmde bir karakter olsaydınız hangisi karakter olmak istediniz? -illa dizi veya film olmak zorunda değil karakteri kendiniz de yaratabilirsiniz-

-Bu soruya da yüzlerce karakter sayabilirim ama ilk aklıma gelen iki karakteri söyleyeceğim. :)

İlk olarak defalarca izlediğim ve izlemekten hiç bıkmayacağım Aşk Tesadüfleri Sever filmindeki Deniz olmak isterdim. Özgür ile aralarındaki aşk beni çok etkilemiştir. Defalarca izlesem de ilk kez izliyormuşcasına duygulanırım.


Dizilerden ise aklımdan asla çıkmayan Goblin'deki Eun Tak olmak isterdim. Yaşadığı zorluklara rağmen Goblin'e sahip olması onun yerinde olmak istemem için yeterli bir sebep bence! :))


3-Bu sefer de sevdiğiniz roman veya masal kitaplarından birinin karakteri olacaksınız. Hangisi olmak isterdiniz?

-Etkilendiğim her kitaptan bir karakter olmak isterim aslında.Fakat bu soruyu okuduğumda ilk aklıma gelen Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan kitabındaki Ömer karakteri geldi. Erkek bir karakter olsa da düşünce yapısı olarak çok etkilemişti. Bu sebeple Ömer'in yerinde olmak isterdim.



4- Gerçek hayatta başka biri olarak doğmak gibi bir şansınız var -kendiniz olamazsınız başkası olmak zorundasınız- kim olarak doğmak istediniz?

-Bu soruya ünlülerden biri olmak istediğimi söyleyerek klasik bir cevap vermek istemiyorum açıkçası öyle yerine geçmek isteyeceğim bir insan gelmiyor aklıma. Belirli bir kişi değil de ulu önderimiz Atatürk ile tanışma şansına erişen, onunla vakit geçirme olanağı olan kişilerden biri olmayı gerçekten 
isterdim. :)


Ruhun şad olsun Atam... ♥




0 yorum:

Yorum Gönder