Kill Me Heal Me | Dizi Yorumu

, , No Comments

Dizinin Adı : Kill Me Heal Me
Tür : Romantik, Dram, Psikoloji
Yönetmen : Kim Jin-Man
Senarist : Jin Soo-Wan
Yapım Yılı : 2014-2015
Bölüm Sayısı : 20
Oyuncular : Ji Sung, Hwang Jung-Eum, Park Seo-Joon, Kim Yoo-Ri 



Geçtiğimiz ay izlediğim ve gerçek anlamda hayran kaldığım, listemin ilk 3'üne giren dizi Kill Me Heal Me hakkında yazmasam içim rahat etmez dedim. Ve karşınızdayım! :)

KONUSU 
Zengin bir aileye mensup Cha Do Hyun, küçüklüğünde yaşadığı travma sebebiyle ruhsal bölünmeler yaşayarak değişik kişilikler oluşturur. Bu durum tıbbi olarak çoklu kişilik bozukluğu olarak adlandırılmaktadır. 7 kişilikli genç adam geçmişteki travmalarından uzaklaşmak için Amerika'da yaşamaktadır fakat bir gün kendini uçakta Güney Kore'ye giderken bulur. Artık bu durum onun için daha zordur. Tedavi olmak için seçtiği doktorla aralarında duygusal bir ilişki de oluşunca işler daha da karmaşık bir hal alır.

KARAKTERLER


Ji Sung, çoklu kişilik bozukluğu olan Cha Do Hyung karakterine can vermekte. Her biri birbirinden farklı karakterleri görselde numaralandırdığım şekilde tanıtacağım.

1) Cha Do Hyun : Ruhu kişiliklere bölünmüş genç adam.

2) Shin Se Gi : Tehlikeyle iç içe yaşamayı seven tam anlamıyla psikopat bir kişilik.

3) Ferry Park : Eğlenceli ve özgürlüğüne düşkünlüğünün yanı sıra  Shin Se Gi kadar tehlikeli bir kişilik. Çünkü o bir bomba yapımcısı.

4) Ahn Yo Seob : İntihara meyilli kişilik. 

5) Ahn Yo Na : Yo Seob'un ikizi, onu dengelemek için oluşmuş. Hayat dolu bir kişilik. (Oppaa! diye seslenişini unutmak mümkün değil..)

6) Nana : Küçük bir kız çocuğu olan kişilik.

7) Mr X : Bilinmeyen kişilik diyeceğim, izleyince X'i bulursunuz! :D :D 


Hwang Jung Eum, psikiyatri bölümünden yeni mezun olmuş, hastanede 1. yılını dolduran genç doktor Oh Ri Jin karakterini canlandırmakta. Cha Do Hyun ile tesadüfen yolları kesişir ve onun hastalığının farkına vararak yardım etmek ister.


Park Seo Joon, Oh Ri Jin'in ikiz kardeşi Oh Ri On karakterini canlandırmakta. Aynı  zamanda mahlas kullanarak yazarlık yapmaktadır. 



YORUMUM

Kill Me Heal Me, her anlamda şaşırtan bir o kadar da kendine hayran bırakan bir dizi oldu benim için. Senaryodan oyunculuklara kadar her şey o kadar ustalıkla ve titizlikle yapılmıştı ki gerçek anlamda hayran kaldığım ve herkesin izlemesini izlediğim bir yapım oldu.
Kurgu baştan aşağıya ilmek ilmek işlenmiş adeta. Her bölümde -özellikle sona yaklaşırken- kurgunun eşsizliğinin farkına vardım. Verilen ipuçlarıyla bir şeyler tahmin edip böyle olur kesin falan deyip çokca yanıldığım oldu. Birbiriyle bağlanılan ince detaylar mı dersiniz, tahmin edilmesi zor olaylar mı ararsınız hepsi mevcuttu kısacası. Kullanılması gereken tıbbi unsurlar bile izleyiciyi sıkmayacak şekilde işlenmişti.
Oyunculuklar ise gerçekten muazzamdı!
Özellikle Ji Sung'a hayran kaldım. Her biri farklı özellikte ve yaşlarda hatta farklı cinsiyetlerde olan bu karakterleri o kadar başarılı bir şekilde canlandırmıştı ki, izlediğim her sahnede "bu adam gerçekten çok harika bir oyuncu yahu!" deyip durdum. Hatta bir ara özel ödül falan mı yaptırsam diye düşünmedim değil. :D Başarılı oyunculuğu sayesinde her bir kişiliğe o kadar bağlandım ki seçim yap deseniz yapamam. Son bölümde dostlarımdan ayrılıyormuşçasına üzüldüm ve halen aklıma geldikçe içimi hüzün kaplıyor...
Diğer oyuncular da oldukça başarılıydı. Hwang Jung Eum ve Park Seo Joon canlandırdıkları karakterler için biçilmiş kaftandı adeta. 3 oyuncuyu da bu diziyle tanıdım ve gerçekten çok sevdim. Kimyalarının da çok uyduğunu düşünüyorum. Sanırım yapımcılarda benimle aynı fikirde ki Ji Sung ile Hwan Jung Eum daha önce Secret Love dizisinde birlikte oynamışlar ve oradaki uyumları sebebiyle Kill Me Heal Me'de de ikiliyi bir araya getirmişler. K.M.H.M'den sonra çekilen She Was Pretty'de ise Park Seo Joon ve Hwang Jung Eum'u ikilisini  tercih etmişler. İki diziyi de henüz izlemedim fakat kesinlikle izleyeceğimi söylemek isterim. :)
Hala izlemediyseniz ciddi anlamda kayıptasınız. Hazır yaz tatili bitmemişken izlemeye başlayın bence, pişman olmayacaksınız. ♥

Dizi yorumlarımın vazgeçilmezleri gifler ve sevdiğim fotoğraflara geçmeden önce en en en favori OST'umu paylaşmak isterim. Sözleri diziye o kadar uyuyor ki...
Sizler için Türkçe sözleriyle olan videoyu ekliyorum;



***


Çılgın Shin Se Gi...

***


Eğlenceli Ferry Park. :)

***


Hepimizin sesi Yo Na! :D

***


Şunların tatlılığı! ♥ 
(En iyi çift ödülü bile aldılar, siz düşünün..)

***


Oppamı görünce ben.

****

Shin Se Gi feat Oh Ri Jin, düet için videoya tıklayınız. :D



0 yorum:

Yorum Gönder