Uncontrollably Fond | Dizi Yorumu

, , No Comments

Dizinin Adı : Uncontrollably Fond
Tür : Dram, Romantik
Yönetmen : Park Hyun-Suk 
Senarist : Lee Kyoung-Hee
Yapım Yılı : 2016
Bölüm Sayısı : 20
Oyuncular : Kim Woo Bin, Bae Suzy, Lim Ju-Hwan, Lim Ju-Eun, Yu Oh-Sung, Jin Kyung  

Herkese merhaba!
The Heirs dizisinde izleyip hayran olduğum Woo Bin'in başrolünü oynadığı bu diziyi izleyeli birkaç ay oluyor aslında. Tatil dönemimde hunharca dizi izleyip tembelliğimden yorum yazmayınca epey dizi yorum için bekliyordu. Vee şimdi yorum yapmanın zamanı deyip sizlerleyim ^.^



KONUSU
Shin Joon Young ve No Eul küçükken birbirlerine aşık olmuş fakat yaşanan bazı kötü olaylar sebebiyle ayrılmak zorunda kalmıştır. İkilinin yolları yıllar sonra tekrar kesişir. Ve bu karşılaşma sonrasında yaşanan olayları izliyoruz. 

KARAKTERLER



Kim Woo Bin dizide, Güney Kore'de çok ünlü bir sanatçı olan Shin Joon Young'u canlandırmaktadır. Küçükken savcı olma hayalleri kuran genç adam, yaşadığı bazı olaylar sebebiyle bu hayalinden vazgeçer ve şarkıcı olur. Havalı, soğuk ve kibirli görüntüsünün arkasına gizlenen Joon Young, hayatı boyunca birçok zorluk yaşamıştır ve yaşamaya da devam etmektedir. The Heirs dizisindeki rolüyle kalbimde taht kuran Woo Bin bu dizideki rolüyle de tahtını sağlamlaştırdı diyebilirim. Havalı şarkıcı hallerini izlerken gözlerimden kalpler çıktı adeta. 



Suzy dizide, belgesel yapımcısı No Eul'u canlandırmaktadır. No Eul küçük yaşta babasını kaybettiği talihsiz bir kazadan sonra para uğruna her şeyi yapabilecek gurursuz bir kız haline gelmiştir. Karakterden dolayı mı bilmiyorum ama Suzy'nin oyunculuğuna pek ısınamadım. Woo Bin'i sevmesem bu karakter yüzünden diziyi bırakabilirdim size öyle diyeyim..



Lim Ju Hwan, "KJ Group" adlı bir iş merkezinin müdürü olan Choi Ji-Tae karakterini canlandırmaktadır. Nazik, yardımsever, eğitimli ve iyi görünümlü bu adam No Eul'un yaşadıklarından kendini sorumlu tutmaktadır. Bu sebeple onu korumaya çalışmaktadır fakat aynı zamanda bazı şeyleri de gizlemektedir. Shin Joon Young'un gelişiyle bu suskunluğa son vererek harekete geçer. Bu karakteri de sevemedim. Bunun için bir sürü sebebim de var lakin izlemeyenler için ipucu vererek izleme zevklerini kaçırmamak için yazmak istemedim.

UYARI : Yorumda spoi olabilecek bölümler yer alabilir. Diziyi izlemeyenlerin okuması sakıncalı olabilir.


YORUMUM
Dizi daha önce izlemediğim kadar dram ağırlıklıydı. Başlamadan önce bu durumu öğrendiğim için izlemeyi ertelemiştim fakat Woo Bin söz konusu olunca daha fazla erteleyemedim ve izledim. Hem de ne izlemek. Üzüntüden tabiri caizse içim çıktı. Woo Bin hastalıkla savaşan bir şarkıcıyı canlandırıyordu, başarılı oyunculuğu sayesinde ve diziyi Woo Bin'in gerçek hastalık haberi çıktıktan sonra izlediğim için sanki onun hayatını izliyormuş hissine kapıldım ve yoğun bir üzüntüyle izledim. Bunu herkesten gizlemesi ve çevresindeki herkesin -özellikle annesinin- ona davranışları beni aşırı sinir etti. Sevdiği adam uğruna gözü dönen kadın oğlunun ne halde olduğunu bilmeden ona öyle soğuk ve saçma sapan davrandı ki sen nasıl bir annesin deyip durdum izlerken..
Bunun dışında gerçek hayatta karşılaşabileceğimiz türden başka üzücü olaylarda işlenmişti. Mutsuzluklar dizisi desek yeridir, o derece... 
Duygusal anlamda çok yoğun olduğu için yavaş yavaş izledim. Bu sebeple akıcı olduğunu söyleyemeyeceğim ama dönen entrikalar sebebiyle merak duygusunu taze tutmayı başarıyor. Dram tarzını dizi,film ve kitaplarda pek tercih etmesem de Uncontrollably Fond'u sevdim. Saçmalamadan, diziye yakışacak bir şekilde sonlandırmaları da artı puan oldu gözümde. Tavsiye eder miyim konusuna gelirsek, edemem açıkçası.. Böyle yoğun bir dramı herkes izlesin diyemem. Psikolojik ve ruhsal açıdan kendinizi izleyebilecek durumda hissediyorsanız veyahut hunharca ağlamak istiyorsanız izleyin. ^.^ 

Son olarak diziyi izledikten sonra uzun bir süre dinlediğim OST'larla size veda etmek istedim. Diziyi izlemek istemeseniz bile OST'larını kesinlikle dinlemelisiniz. ♥


New Empire - A Little Braver

---


New Empire - Across The Ocean






0 yorum:

Yorum Gönder