Blog Keşif Etkinliği

, , 40 comments

Merhabalar :)
Takip ettiğim blogları incelerken Blog Keşif Etkinliği yapıldığını gördüm. Blog etkinliklerini çok sevdiğim için hem katıldım hem de ben de yapayım dedim.^^


Nedir bu etkinliğin amacı derseniz:
Blog Keşif Etkinliği, haberdar olmadığımız blogları keşfetmek, onlar ile iletişime geçerek kendi blogumuzu da yeni arkadaşlarımıza tanıtmamızı amaçlayan bir etkinlik. 

Bu etkinlik için ben de Kuşların İzinde blogunun sahibesi Zehra'nın etkinlik için yapılmasını istediği şartları kullanacağım. :)

Etkinliğe katılmak için yapmanız gerekenler şu şekilde;

1) Beni Google+ ve Blogger profilimden takip etmek.
Takip edenlere geri dönüş yapacağım. :)

2) En az bir yazımı okuyup yorum yazmanız, ben de sizin en az bir yazınızı okuyup yorumlayacağım elbette. :)

3) Son olarak instagram hesabımı takip etmek. :)
Takip edenlerin instagram hesaplarını da bu etkinlik sonunda yazacağım yazıya ekleyeceğim. :)

Etkinlik süresizdir, istediğiniz zaman katılabilirsiniz. Fakat etkinliğe katılım gösterenlerin tanıtımı için belirli bir tarih olması gerekiyor bu sebeple 1 aylık bir süre belirliyorum. 24 Şubat tarihine kadar katılım yapan herkesi içeren bir yazıyı bu tarihten en geç bir hafta sonra blogumda paylaşacağım. :)

*Destek olmak için bu yazımı paylaşabilirsiniz. :)
Not: Katılan arkadaşlar yorum bırakmayı unutmayınız. :)

Umarım bol katılımlı ve faydalı bir etkinlik olur. Yeniden görüşene kadar, hoşça kalın! :)




40 yorum:

  1. Hahhaha kendi etkinliğimd çok benzettim sankim . 🙄🙄😂😂 İlk ben katılıyorum o zaman . Gezi yazıları yazdığım bloğuma herkesi bekliyorum . Mutlu akşamlar diliyorum . 😊
    www.kuslarinizinde.com 🕊🕊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşuma gittiği için her şeyi almış olabilirim, ahaha 😂😂 Teşekkür ederim, mutlu akşamlar.😊

      Sil
  2. Bol katılımlı bir etkinlik olur dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Blogunda sen mi tanıtacaksın tam anlamadım ama böyle etkinlikler iyi
    oluyor. Bir çok blogu farketmemizi sağlıyor. Blogların fazla etkin
    olmadığı şu zamanlarda her etkinliğe varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Buket abla. Etkinlik sonunda katılanların bloglarından bahsettiğim bir yazı paylaşacağım. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Merhabalar ben de geldim.

    Hayata dair keşiflerim özellikle kozmetik fikirlerim blogumda yer alıyor.

    Herkesi beklerim :)

    http://yelizinkesifleri.com/

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir etkinlik olmuş, tüm şartları yerine getirdim ve ben de bu güzel etkinliğe katılmak istiyorum :) bloğumuz: maviveedebiyat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Katıldığınız için teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Meraba o zaman 😁

    https://esilammm.blogspot.com.tr/

    Takibe aldım ama ins. Hesabim yok.oldugu kadar diyelimmii 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. :) Aynen öyle, olduğu kadar. Teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  7. Gizemmmmmm kiz sen etkinlik yaparsinda ben katilmaz miyim?😚
    Yaz adriancigim suraaya sitemi bakim😀😎
    Http://thesaglams.blogspot.de/
    Bollll katilimcili olsun insallahh canim💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büş'ümm, sensiz etkinlik olmazdı zaten neşe kaynağıım 😀Hoş geldin aramıza 😊🌸 Teşekkür ederim canım beniim 💜

      Sil
  8. Ben de isteriiim :) Daha çok yeniyim, etkinliğe beni de katarsanız sevinirim. Takipteyim :)
    http://gizlifisilti.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, tabi ki katarım. :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Daha da bol katılımlı bir etkinlik olur umarım :)))

    YanıtlaSil
  10. Bensiz olur mu :D Kafama göre takıldığım, çoğunlukla dizi ve kitap yorumları yazdığım bloguma beklerim :)
    http://goncanindunyasindan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Ayyyy kuzuuum bende geldim, ne demişleeer geç olsun güç olmasın dii mii amaaa 😍 İnşallah bol katılımlı olur 💜 bende usulcacık şuraya blogumu bırakıyorum:
    www.ruhunarenkkat.com 🌸 Sonracığıma daa etkinliği paylaşıyoruum 💜😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin kuzumm 😍aynen öyle 💜 inşallah, çok teşekkür ederim 💜😘

      Sil
    2. Etkinliği görünce bende geldim sizi takibe aldım her yerden 😊 blogum https://camdandusler.blogspot.com.tr insAllah bol katılımlı yeni blogları tanıyacagim güzel bir etkinlik olur bende beklerim bloguma😆

      Sil
    3. asli erguven
      Hoş geldiniz 😊 iade-i ziyarete geliyorum o halde 😆 Katıldığınız için teşekkürler 💜

      Sil
  12. Merhaba
    Bu güzel etkinliğe katılmak için takipteyim.Emeklerinize sağlık.Bol katılımlı bir etkinlik olması dileğiyle...

    https://www.sosyalmedyakafe.com/

    YanıtlaSil
  13. Heyyyy yine ben . Bu güzel etkinliğe bir de yeni bloğumla katılmak istiyorumn. Yeni bloğum kişisel bir blog .😊
    Sayfama bekliyorum. 😊🌸
    http://zehracaseyler.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden hoş geldin o halde😊Yeni bloğun da hayırlı olsun 😊🌸

      Sil
  14. Böyle güzel etkinliklerde olmasa birbirimizi bulamayacağız. Böyle güzel bir etkinlik yapıp diğer blogları tanımamıza vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim. Sizi g mail ve blogger üzerinden takip ediyordum zaten. Hemen instagram sayfanıza da uğrayacağım. Tekrar teşekkürler.


    Meczup Yazar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldiniz. :)
      Gerçekten güzel ve faydalı bir etkinlik oldu hepimiz için, ben de katılımınız için teşekkür ediyorum.

      Sil
  15. Merhabalar. Takipteyim 😊
    www.eliftobur.com

    YanıtlaSil
  16. Ben de etkinliğe katılıyorum.Takipteyim . 😊
    http://sezersadet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Bir ben yokmuşum buralarda diyip dalsam :D .Merhaba heryerden takip ettim 🧐
    https://ruhsa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Malesef yeni gördüm. Bende takibinizdeyim arkadaşlar. Yeni blog Dostlukları için bende bu güzel etkinliğe katılmak isterim izninizle . Her hafta ülkemizin farklı bir köşesindeyim bunları gezi notlarım başlığı altında aktarmaya gayret ediyorum. Ayrica Gezilerim sırasında okuduğum kitapları anlatıyorum. Tatlı köşeme sizleri de beklerim buyrunuz 》 TOZLU AYNA https://tozluayna.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,

    İadeyi ziyarete beklerim. Düğün event'lerinde dj hizmeti veriyorum.

    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil