Sen - Selvi Atıcı | Kitap Yorumu

, , 8 comments



Kitabın Adı : Sen
Yazarı : Selvi Atıcı
Yayınevi : Nemesis
Sayfa Sayısı : 446
Baskı Tarihi : 2016

Merhabalar ^^
Gitme ve Yarasa kitaplarını okuyup kalemini sevdiğim bir yazar olan Selvi Atıcı'nın okuyan herkes tarafından çok beğenilen Sen kitabını okudum ve yorumu ile karşınızdayım. :)


KONUSU
Süheyla, bir akşam eve geldiğinde bir intihar mektubu ile birlikte kardeşinin cansız bedeniyle karşılaşır. Hayat dolu olan Umur'un böyle bir şekilde canına kıymayacağını düşünen Süheyla araştırmalara başlar ve bazı gizemli ipuçları bulur. Bu ipuçlarını takip ederek gerçek suçluları bulup kardeşinin intikamını almak için İstanbul'a gider. 
 Geçimini sağlamak için Timuçin Bey'in moda evinde çalışırken Demir Mızrak ile tanışır. Bu tanışmadan sonra Demir, Süheyla'nın intikam planlarına dahil olur ve olaylar başlar.
Süheyla'nın intikam planları ve Demir'in geçmişten gelen yemininin gölgesinde bir aşk filizlenirken olaylar çözüme ulaşacak mı dersiniz? 



YORUMUM
"Bir intikam, bir yemin, bir aşk.."

***
Selvi Atıcı'nın kalemi büyülü bir gerçekliğe sahip. Karakterlerini kusursuz olarak yazmak yerine kusurlarıyla birlikte okuyucusuna sevdiriyor. Örneğin Süleyha karakteri aşırı güzel olarak betimlenmek yerine sıradan bir güzelliğe sahip bir kadın olarak anlatılıyor. Buna ek olarak güçlü, kendi ayakları üzerinde durabilen, hazırcevap ve her sayfada sizi şaşkınlığa uğratabilecek şeyler yapıyor.
Demir ise geçmişten gelen acılarını alaycılıkla maskelemeye çalışan, sevdikleri uğruna her şeyi göze alabilecek bir adam. 
İkili arasındaki ilişki, yaşanılan olaylar ve çözümleri oldukça başarılı işlenmişti. Kitap boyunca her bir duyguyu tattım diyebilirim. Sevdiğim bir tür olduğu için keyifle okudum.
Kitap konusunda tek olumsuz yorumum baskı hatası olması. Kitabı sevdiğim zaman yazım hatalarını göz ardı edebilen bir insanım fakat kitabın bendeki baskısında yaklaşık 30sayfalık bir eksiklik söz konusu. Bu bölümde önceki 30 sayfa tekrardan basılmış. Böyle bir durumla karşılaşınca çok üzüldüm ve okuma isteğim uçup gitti. Sağolsun Dilara arkadaşım eksik sayfaları bana gönderdi de okuyabildim. Sadece bendeki baskısında mı böyle bir sorun var bilmiyorum ama alırken dikkat etmenizi öneririm.
Bahsettiğim bu aksilik dışında harika bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Aksiyon-romantik türünün en güzel örneklerinden bir tanesi. Çoğu kişi okudu biliyorum ama benim gibi bu tarz kitapları sevip de hala okumadıysanız daha fazla gecikmeden okumanızı tavsiye ederim. ♥


 

8 yorum:

  1. Demir ve Süheyla ikilisinin neler yaptığını merak etmedim değil :) Eline sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çılgın bir ikiliydi onlar,neler yapmadılar ki :)) teşekkür ederim kuzum ♥

      Sil
  2. Bi kadının kendi başına intikam peşine düşmesi konuyu almış götürmüş bence :).Güzel yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? :) Güçlü kadın karakterlerin olduğu kitapları daha bir seviyorum ben de. :) Ben teşekkür ederim ♥

      Sil
  3. Kitap, tiyatro, film gibi öneriler görmeyi seviyorum. :)
    Bu hafta sonu yeni aldığım kitapları bitirmek istiyorum. :))
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Kaleminize sağlık. ^^
    Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım. Bu da benim blogum : mavigokyuzununelleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim ^^
    Hoş geldiniz. Ben de iade-i ziyarete geliyorum. :)

    YanıtlaSil