Kuğu ve Çakal (Katiller Çetesi #3) - J. A. Redmerski | Kitap Yorumu

, , 1 comment


Kitabın Adı : Kuğu ve Çakal
Özgün Adı : The Swan and The Jackal (In the Company of Killers #3)
Yazar : J. A. Redmerski
Çevirmen : Murat Karlıdağ
Yayınevi : Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı : 400
Seri : Katiller Çetesi #3 
Basım Yılı : 2017


İlk iki kitabını büyük bir hayranlıkla okuduğum Katiller Çetesi serisinin 3.kitabı Kuğu ve Çakal'ın yorumuyla karşınızdayım. Bu kitaba da bayıldım fakat hakkında ne yazmam gerektiğini bilemiyorum da..

***
Kuğu ve Çakal, Fredrik ve eski karısı Seraphina'nın karanlık aşk hikayesini anlatıyor diyebilirim. Fakat bu sizi yanıltmasın hikaye salt aşk üzerine kurgulanmamış. Bir yandan da çetemizin yeni işlerini ve aynı zamanda aralarındaki dostluk ilişkisini okuyoruz.
Fredrik, ortadan kaybolan Seraphina'yı aramaya başlıyor fakat ortada hafızasını kaybetmiş Cassia dışında ona dair hiçbir iz yok.
Elindeki tek çıkış yolu olan Cassia'nın hafızanı yerine getirmek için çeşitli yollara başvuruyor. Bu yöntem oldukça rahatsız edici fakat kızımız bunlara rağmen Fredrik'e ilgi duymaya başlıyor. Bu durum akla hemen Stockholm Sendromunu getirse de Cassia'nın durumu daha farklı. Bu durum beni biraz rahatsız etse de ilerleyen bölümlerde bunun sebebini anlıyoruz.
Bu olayların dışında geçmişe dönüş bölümleri ile Fredrik'in bu karanlık dünyaya nasıl girdiğini, neden Çakal lakabını aldığı gibi bir takım bilgileri de öğreniyoruz.

Söylemeden geçemeyeceğim bir nokta ise; Fredrik ve İzabel arasında oluşan dostluk. Birbirlerini aile olarak görmeleri ve destek olmaları beni çok etkiledi.
Kitapta dönüm noktası diyebileceğim iki tane şok edici olay yaşanıyor. İlki bu tarz kitaplara aşina kişiler tarafından tahmin edilebilir olsa da ben bu tarz kitapları okumaya yeni yeni başladığım için ikisinde de acayip şaşırdım ve yazarın kurgu yeteneğine hayran kaldım. Yazarın anlatımı her kitapta daha da güzelleşiyor sanki. Akıcılığının yanı sıra içerisindeki duyguları da okuyucuya çok güzel aktarabilmiş. Özellikle yukarıda bahsettiğim  olayların sonuncusunda herkes gibi ben de çok duygulandım. 
Ve son sayfayı okuduğum an "devam kitabı bir an önce çıkmalı!" dedim. Yayınevi okurların bu düşüncesini tahmin edercesine bir sürpriz yaparak devam kitabı Kötülük Tohumları'ndan bir bölüm eklemişti. Bu bölümü okumak merakımı ikiye katladı. Dilerim çok beklemeden kitabın tamamını da okuyabiliriz. 
İlk 2 kitabı okuyup beğendiyseniz bu kitabı kesinlikle okuyun derim. 
Seriye hala başlamadıysanız da vakit kaybetmeden bu çete ile tanışmanızı tavsiye ederim.
Görüşmek üzere. ♥

İzabel kitap yorumum için ; tık tık.♥


1 yorum:

  1. kubracolaker@hotmail.fr

    bu kitabi bana atamisiniz varsa lutfen

    YanıtlaSil