It's Okay, That's Love | Dizi Yorumu

, , 8 comments

Dizinin Adı : It's Okay, That's Love
Tür : Dram, Komedi, Romantik, Psikolojik
Yönetmen : Kim Kyu-Tae
Senarist : No Hee-Kyeong  
Yapım Yılı : 2014
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Uzunluğu : 1 saat
Oyuncular : Gong Hyo-Jin, Jo In-Sung, Lee Kwang-soo, Do Kyung Soo (EXO D.O.) , Kim Mi-Kyung 

Merhabalar ^^
Bugün yapım olarak eski olsa da benim yeni izlediğim bir Kore dizisinin tanıtım & yorum yazısı ile karşınızdayım.


KONUSU
Güney Kore'de çok ünlü bir yazar ve dj olan Jang Jae Yul ile psikiyatrist Ji Hae Soo  bir televizyon programına konuk olurlar ve bu sayede tanışırlar. Bu tanışmanın sonrasında yaşanan bazı olaylar sebebiyle Jang Jae Yul, Ji Hae Soo'nun iki arkadaşı ile birlikte yaşadığı eve taşınır.Dizi birbirinden değişik karakterde 4 insanın bir araya gelmesiyle yaşanan olayları konu ediniyor diyebilirim.

KARAKTERLER

Jo In Sung,  ünlü yazar ve dj olan Jang Jae Yul karakterini canlandırmakta. Küçük yaşta yaşadığı travma sebebiyle obsesif kompulsif bozukluk olarak adlandırılan hastalıktan müzdariptir. Yakışıklı olduğu kadar da çapkın bir karakter olan genç adam. Değişik bir havası olan Jo In Sung'un oyunculuğu ile bu dizide tanıştım ve başarılı da buldum. Rolü gereği yansıtması gereken duyguları çok güzel bir şekilde taşıyordu.



Gong Hyo Jin, psikiyatrist Ji Hae Soo karakterini canlandırmakta. Şu ana kadar izlemiş olduğum kadın karakterlerden oldukça farklıydı. Erkeklere karşı soğuk ve de güçlü bir yapıda olmasının yanında bazı durumlarda oldukça kararsız davranan bir karakterdi. Jo In Sung ile uyumlu bir çift olmalarının yanında, bireysel olarak oyunculuğu da başarılıydı.



Dong il-Song da bir psikiyatrist olan Jo Dong Min karakterini canlandırmakta. Aynı zamanda da ikilimizin ev arkadaşlarından bir tanesi. Dizinin eğlence kaynaklarından olan bu ajusshimizi de sevdim! ^^



Vee Running Man'de beni kahkahalara boğan namı diğer Zürafa Lee Kwang Soo. Dizide Tourette Sendromundan müzdarip olan Park Soo‑kwang'ı canlandırmakta. Dong il-Song ile bir araya geldiklerinde çok eğlenceli sahneler ortaya çıkarmışlardı. Ayrıca karakterinin sahip olduğu hastalığı çok iyi bir şekilde sergilemişti. 



K-pop grubu EXO'nun üyelerinden D.O.'da dizide yer alıyor. Karakteri hakkında bilgi vermem spoi olacağından sadece yer aldığını söyleyip geçiyorum. ^^

YORUMUM
Günlük yaşantımda psikoloji alanına ilgi duyan biri değilim lakin dizi veya filmlerde başarılı bir şekilde işlendiğini görünce ilgimi çekmeye başlıyor. It's Okay,That's Love da doktorlar ve psikolojik rahatsızlıkları konu alan ve karakterleri ile bu türde başarılı bir diziydi.
Karakterleri tanıtırken bahsettiğim gibi oyunculuklar da etkileyiciydi. Her bir oyuncu rolünün hakkını vererek iyi bir iş çıkarmıştı. Özellikle aynı evi paylaşan karakterlerin yer aldığı sahneleri izlerken oldukça keyif aldım.
Konusu hakkında ne söylesem spoi niteliğinde olacağı için detaylı bir yorum olmadı belki ama psikolojik yapımlar izlemeyi seviyorsanız tavsiye edebileceğim bir dizi.

Son olarak dizinin müziklerinden bahsetmek isterim. Goblin dizisinden sonra tüm müzikleri ile beni etkisi altına alan ikinci dizi olarak hafızama kazındı. Bu sebeple birkaçını sizlerle paylaşmak istiyorum.



Crush ve Punch'ın seslendirdiği bu şarkı ilk favorilerimden.



EXO üyelerinde Chen'in seslendirdiği Best Luck.



Twin Forks - Cross My Mind
Bu şarkıya çoğunuz aşinasınızdır diye tahmin ediyorum. :)

Bu liste böyle uzayıp gider o yüzden çalma listesini ekleyeyim siz dilediğinizi açıp dinleyin ^^




Diziden gifler ile size veda ediyorum. ♥



Evet,evet sen! ;)



Favori sahnelerimden biri. :D



Dans ederken hayal ettiğim



Aslında olan :D













8 yorum:

  1. Klasik Kore dizi karakterlerinden daha farklı özellikle konusu ile apayrı bir yerde gördüğüm dizi 😊 Exo üyesi D.O. kesinlikle oyunculuk kariyerini sürdürmeli ekran başında o duyguyu çok güzel yansıttığını düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her açıdan farklı olan bir diziyi kesinlikle 😊 D.O. için dediklerinize katılıyorum. Oyunculukta başarılı bir iş çıkarıyor. 😊

      Sil
  2. merak ettim. ilk fırsatta izleyeceğim

    YanıtlaSil
  3. Genelde dizileri telefondan ev işlerini yaptığım sırada izliyorum. Kore dizilerini altyazıyla izlediğimiz için bu çok mümkün olmuyor. Bu yüzden kore dizilerini çook sevmeme rağmen fazla izleyemiyorum. Sadece yazın tatilde izleyebiliyorum. Bu dizi konusuyla çok ilgimi çekti. Not alıyorum hemen adını. Yazın mutlaka izleğeceyim.Bu arada spoiler vermeden çok güzel yorumladığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kendim spoiler sevmediğim için yorumlarken de bunu dikkate alarak yazıyorum. Kore dizileri iş arasında izlenmiyor maalesef ki, özel ilgi bekliyorlar :) Umarım sizde severek izlersiniz.

      Sil
  4. Büyük Blog Etkinliğinden geldim . ben de beklerim :) www.sansbocegi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. :) Tabii, hemen bakıyorum sayfanıza. :)

      Sil